Mitä liikkuu sellaisen autoilijan päässä joka painaa kaasua kun häntä ohittaa.
Kommentit (32)
Ei audin tai bemarin ohi saa skoodalla päästellä.
Oletko niitä Urpoja jotka tulevat ohittamisen jälkeen suoraan eteen, naismainen poukkoilija?
Itse lähdin corollalla mersun ohi niin mersukuski nosti selvästi nopeutta ohituksen aikana,onneksi oli se 2.0 hybridi niin pääsi juuri ja juuri ohi,sen jälkeen mersukuski ajoi ihan kontissa kiinni noin 20km matkan.
Tuohan on ihan tavallista. Ajetaan jotain kahdeksaakymppiä satasen alueella, ja kun lähtee ohittamaan tällaista ajajaa, hän nostaa nopeutensa sataseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan tavallista. Ajetaan jotain kahdeksaakymppiä satasen alueella, ja kun lähtee ohittamaan tällaista ajajaa, hän nostaa nopeutensa sataseen.
No ei kyllä ole tavallista. Joskus joo, mutta ei usein.
Minä jarrutan, jos näen, että joku haluaa ohi.
Ajoin just pyörällä, vihreät valot, kun vasemmalta kaartaa autoilija, huomaa minut mutta ei pysäytä, mulla vauhtia. Noh tein sitten äkkijarrutuksen.Typerä, mielenvikainen naiskuski oli..
Heille ohittaminen on henkilökohtainen loukkaus.
Autoilija on ajanut ajatuksissaan alle nopeusrajoituksen. Kun joku lähtee ohittamaan, iskee häpeä ja paniikkireaktio ja painaa kaasua.
t. Been there - so sorry
Varsinkin kun tulee ohituskaista, niin jotkut kiihdyttävät siinä sitten siihen normaaliin vauhtiin ja kun se loppuu, niin taas hidastellaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Heille ohittaminen on henkilökohtainen loukkaus.
Tämä. Elävät egossa ja hauras ego ei kestä sitä että joku haluaa ohi eli toisinsanoen osoittaa paremman ajotaitonsa.
Nauraa. Ollaan me ihmiset kyllä Uunoja.
Exä teki tuota ja en voinut käsittää. Jotenkin sillä otti vain luonnon päälle, kun joku meni ohi. Huono itsetunto sillä on muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähdin corollalla mersun ohi niin mersukuski nosti selvästi nopeutta ohituksen aikana,onneksi oli se 2.0 hybridi niin pääsi juuri ja juuri ohi,sen jälkeen mersukuski ajoi ihan kontissa kiinni noin 20km matkan.
Etkö tiennyt että corollalla ei saa ohittaa mersua koska mersukuskille tulee paha mieli.
Joku psyykehäiriöhän sen täytyy olla, että ottaa niin kovasti itsetunnon päälle, jos joku ohittaa.
Todella vaarallisia kuskeja.
Vierailija kirjoitti:
Exä teki tuota ja en voinut käsittää. Jotenkin sillä otti vain luonnon päälle, kun joku meni ohi. Huono itsetunto sillä on muutenkin.
Minkälaisen juntin kanssa olet oikein seurustellut? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei audin tai bemarin ohi saa skoodalla päästellä.
Edelliset minun ohittamat kiihdyttäjät on olleet Suzuki, Volvo ja Kia. Ohitin Audilla. Onneksi oli vetoja sen verran enemmän, että pääsin helposti ohi, mutta en todella voi ymmärtää tuollaista käytöstä.
Toinen on se ohituskaistalla edessa tahallaan jarruttelu. Samat tyypit varmaan asialla.
Varmaan se, että moottori alkaa jarruttaa jos lakkaa painamasta kaasua ja auto pysähtyy.
Sitä en tiedä, mitä liikkuu jonkun ehdoin tahdoin ohituksen estävän päässä, kun on körötellyt hitaasti edessä 30 km mutkaisella tiellä. Yleensä ne on Toyota Corollalla ajavia lippalakkipappoja, joskus harvoin sohvatyynyn päällä istuvia mummoja, jotka tarttis periskoopin nähdäkseen kojelaudan yli.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vielä yli sen rajoituksem. Sitten ohituksen jälkeen hetken aikaa aivan puskurissa kiinni ja pahimmat vielä vilkuttelee valoja. Hetken päästä taas himmaavat alkuperäiseen nopeuteen. Todella yleistä nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisen juntin kanssa olet oikein seurustellut? :D
Olin naimisissa. Muuten oli ihan fiksu ja normaali mies.
Ei somaliassa