Lapsen kaveri soitti itkuisen puhelun. Hän ei pääse huomenna kouluun, koko muu luokka menossa
Että ei ne kaikki lapset nyt kovin innoissaan ole kotiin jäämässä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on aika sosiaalisia lapsia, kun he ovat ihan koko luokan kanssa tekemisissä noin, että tietävät.
Meidän perheessä on monta lasta, mutta tuollainen ihan vierasta. Nytkin meidän koululaisella ei ole hajuakaan, mitä muut luokkakaverit tekevät. Parin kanssa on ollut tekemisissä, mutta he eivät vielä itsekään tiedä, menevätkö vai ei. Ja muutama muu hyvä ystävä on eri luokalla, mutta heitä ei koulussa tule tapaamaan, vaikka kouluun menisikin.
No meillä ainakin tuolla yläkoululaisella on Teams-livejä ja Meettejä sun muita, joissa varsinaisen oppitunnin jälkeen jäävät vielä keskenään höpöttelemään. Ja tosiaankin tää kouluun lähtö tuntuu kiinnostavan, luonnollistahan se on.
On meilläkin joka päivä koululaisella Meettejä, mutta ei niissä puhuta keskenään, vaan ne on opetustunteja.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni on myös ainoa luokaltaan, joka jää kotiin. Hän ihmettelee, eikö toisten lasten äidit välitä lapsistaan?
Näinkö olet lapsellesi kertonut? Että olet ainoa äiti joka rakastaa lastaan? Lapsi ei itse tuollaista päätelmää osaa tehdä
Meidän lapsi taas itki, kun sai tietää, että omat kaverit eivät mene kouluun. Lähes koko muu luokka menee, mutta lapseni kaverit eivät. Sanoin, että menee nyt sinne ainakin pariksi päiväksi. Katsotaan, mikä se meininki on, ja päätetään jatkosta sen mukaan.
Kyllä meilläkin menisivät mielellään kouluun, mutta kun en vaan jaksa muutaman viikon takia taas lähteä Helsinkiin. Me ollaan nyt mökillä. Elokuussa ehkä takaisin. Katotaan nyt mihin tää maailma menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lapseni on myös ainoa luokaltaan, joka jää kotiin. Hän ihmettelee, eikö toisten lasten äidit välitä lapsistaan?
Näinkö olet lapsellesi kertonut? Että olet ainoa äiti joka rakastaa lastaan? Lapsi ei itse tuollaista päätelmää osaa tehdä
Tietenkin niin sanotaan lapselle, jos ei sitä jo itse tajua. Kuinka höntti lapsen pitää olla, ettei ymmärrä, että vain rakastavat vanhemmat pitää lapset kotona?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa...
Pientä lasten manipulointia ilmass
Hohhoijaa ja sä uskoit. Typerä akka linjoilla.
Mitä meillä tuli koulusta ohjeita ja tietoa uusista säännöistä, ei siellä koulussa kavereiden kanssa olla, vaan jokainen pysyy omalla paikallaan, ja jonossa mennään ulos välitunnille. Siellä voi 2 metrin päästä toisistaan jotain jutella. Saman voi tehdä videopuhelun avullakin.
Meidän 10v on pitänyt kavereiden kesken omia meet-palavereja, Siis niiden koulun meettejen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin niin sanotaan lapselle, jos ei sitä jo itse tajua. Kuinka höntti lapsen pitää olla, ettei ymmärrä, että vain rakastavat vanhemmat pitää lapset kotona?
ohis
Tässähän oli kerrottu ettei muiden lasten vanhemmat välitä lapsistaan
Ne lapset valitettavasti jää kotiin, joilla on mustelmia tai muun kaltoinkohtelun jälkiä 😥
Mistäs te sitten kesäkuun alussa trollaatte?
Ei kannata ottaa näitä koulunavaamishullujen provoja tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
No kai kun olet aivopessyt sen uskomaan niin! :D Kai nyt jokainen tajuaa, että sinusta tuo lapsesi hysteria on peräisin.
Sairas kalaparvi, sairas kala ui vain myötävirtaan.
Taidatti av-mammat olla aika tehokkaita aivopesijöitä. Harva pieni alakoululainen kykenee kovin pitkäaikaisiin suunnitelmiin tai virustartuntojen arviointiin.
Omista lapsista toinen menossa innolla kouluun, toinen tykännyt etäkoulusta ja jäisi mieluummin kotiin. Kumpikaan ei ole tehnyt mitään galluppia luokkalaistensa huomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pelotellut lapsesi henkihieväriin kouluun menolla? Entäs syksyllä kun epidemia on varmsti vielä laajempi kuin nyt? Pidätkö lapsesi kotona pari vuotta ettei varmasti enää pääse yhteiskuntaan kiinni ja putoaa elämästä?
Jos näillä nyt edes mitään lapsia on...
Miksi se pieni koululainen soitti kaverinsa äidille? Onko nämä äidit hyviä ystäviään keskenään ja lapsi ajatteli, että ystävä puhuisi äidin ympäri?
Jaahas, vielä uskollisimmat yrittää tehdä viime hetken manipulointia. Kyllä ne päätökset on jo perheissä tehty, joten säästäkää kiihkonne.
Hohhoijaa...
Pientä lasten manipulointia ilmass