Siis miten jotaim nuorta ei voi räppi kiinnostaa?
Räppihän on tunnetusti nimenomaan nuorisomusaa ja nyt tällä hetkellä vielä erittäin suosittua mainstream valtavirtaa. Niin miten se ei johonkin nuoreen voi iskeä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nuorikin kuuntelee mielummin musiikkia kuin räppiä. Suomi on varmaan ainoa maa missä iskelmä ja räppi ovat sekoittuneet. Noh kahdesta kamalasta tulee yhteensä jotain järkyttävää. En piru vie ymmärrä miten sellaista sekoitusta kukaan pystyy kuuntelemaan?
Kantri ja räppi kuulostaa melkeimpä yhtä pahalta. Kantrihan on alunperin vanhoillista musiikkia missä on laulettu siitä miten mies haluaa naisen ja perustaa perheen. Ja monissa osavaltioissa se on sitä edelleen.
En vaan tajua miksi räppiä pitää sotkea joka paikkaan. Eikä räppi ole mitään iskelmää. Järviradio on enemmän iskelmä-radiokanava kuin Iskelmä tai Aito Iskelmä yhteensä.
Olin kuolla nauruun kun Katri Helena kokeili joskus televisiossa räppäämistä ja pohti että voisi tehdä ehkä pari kappaletta räppiä ja Cheek sanoi että voi auttaa siinä. No onneksi niitä kappaleita ei koskaan tullut XD
Tämä on sitä epätoivoista nuorison kalastelua, mitä on harrastanut vaikkapa Eila-mummo takavuosina.
En todellakaan itse olisi teininä halunnut että joku Reijo Taipale, Vesku tai Danny esimerkiksi olisi tehnyt rap-biisin. Muutenkin vanhempien ihmisten räppääminen on paremminkin kiusallista.
Ehkä Eminem on ainoa kohta 50-vuotias jonka räppääminen ei ole ihan niin kiusallista. Toki jos hän sitä vielä 60-vuotiaana tekee niin voipi olla että mielipide on silloin ihan toinen.
Olin kuolla nauruun kun Katri Helena kokeili joskus televisiossa räppäämistä ja pohti että voisi tehdä ehkä pari kappaletta räppiä ja Cheek sanoi että voi auttaa siinä. No onneksi niitä kappaleita ei koskaan tullut XD