Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kauniimpi nyt 27-vuotiaana kuin nuorempana. Muita ex-rumia ankanpoikasia, joista tuli joutsenia ajan myötä?

Vierailija
13.05.2020 |

Turhaan stressasin vanhenemista ja rumentumista. Kaunistuin hirveän paljon. Nyt saan kenet haluan. Tosin edelleen luulen olevani se ruma ankanpoikanen, vaikken ole.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä vanhenemista tuossa iässä muka yleensä on edes ehtinyt tapahtua? Nuorihan tuolloin vielä on.

Vierailija
22/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa. Kaunistuin vasta parikymppisenä ja miehet alkoi pörrätä ympärillä. Ne tutut miehet, jotka nuorempana oli haukkuneet ulkonäköäni tai sanoneet laudaksi, yrittivätkin iskeä baarissa. "Näytät ihan eriltä nykyään". Sanomattakin oli selvää, että annoin pakit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinhän sitä sanotaan, että 25v nainen on kauneimmillaan.

Vierailija
24/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep! 

Meillä oli luokkakokous  - ja mua ei tunnistanut kukaan, kun "olen niin kauheesti muuttunut"...

Niin, minä olin se läski ja finninaamainen harmaavarpunen sieltä luokan perältä :D... Nyttemmin näytän hyvältä ja pukeudun näyttävästi mekkoihin ja korkkareihin.

Vierailija
25/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena jos en nyt ruma, niin aika "kolhon" näköinen... Luonnostani todella hoikka, lisäksi perinyt isäni ulkonäön, melko terävät piirteet, korkeat poskipäät ja vahvan nenän sekä lapsena semmoset "lommoposket".. Teini-iässä kun estrogeeni lisääntyi, naisellistuin ja kasvonpiirteetkin jotenkin muuttuivat parempaan suuntaan - noh, siis enemmän naisellisiksi! Ikävuodet 15v-25v olin vetävännäköinen, vaikkakin tooosi solakka, "poikavartaloinen" timmi ja rasvaton. Tietty voimistelu-ura selittää tuon myös.

25v-30v ikävuosina tuli jopa vähän kurveja, kun rasvaprosentti nousi sieltä 10-12% kieppeiltä tuonne 15-18%, joka toki voi kuulostaa vähälle, mutta tässä laihassa varressa oli iso muutos.

Mutta NYT, 34v ja kahden lapsen synnyttäneenä, olen kauneimmillani kuin koskaan! Lastensaannin myötä lantioni leveni hieman, ja rinnat jäi pysyvästi (?!) kuppikokoa suuremmiksi kuin ennen raskauksia... Jotenkin minussa on nyt sellaista naisellista hehkua.

Vierailija
26/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa HELMISISKO

Vierailija
27/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oli ankanpoikanen, sitten joutsen.

Nyt kotkaksi väittävät.

t: N 39

Vierailija
28/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuva on aivan pakko laittaa tähän ketjuun :DD

https://cdn.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/604025/85881634.jpg

Venäläiset kauneimmillaan 18v, mutta 30v enää ei ;)

Suomalaisnaiset kauneimmillaan 25-vuotiaana. Siksi kukaan ei pärjää missikisoissa kun puhkeavat naiselliseen itsevarmaan kukkaan vastaa 25-30 välillä.

Vierailija
29/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt joutseneksi itseäni kuvailisi, enkä muutenkaan ole ehkä sellainen peiliintuijottelija, jolle ulkonäöllä olisi kovin paljon merkitystä.

Se on kumminkin sanottava, että nyt 43-vuotiaana tunnen olevani kyllä kauniimpi kuin vaikka 20-vuotiaana. Itsevarmuus, elämänkokemus, tyylitaju, viisaus... Kaikkea karttuu ikävuosien mukana. 

Vierailija
30/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsena jos en nyt ruma, niin aika "kolhon" näköinen... Luonnostani todella hoikka, lisäksi perinyt isäni ulkonäön, melko terävät piirteet, korkeat poskipäät ja vahvan nenän sekä lapsena semmoset "lommoposket".. Teini-iässä kun estrogeeni lisääntyi, naisellistuin ja kasvonpiirteetkin jotenkin muuttuivat parempaan suuntaan - noh, siis enemmän naisellisiksi! Ikävuodet 15v-25v olin vetävännäköinen, vaikkakin tooosi solakka, "poikavartaloinen" timmi ja rasvaton. Tietty voimistelu-ura selittää tuon myös.

25v-30v ikävuosina tuli jopa vähän kurveja, kun rasvaprosentti nousi sieltä 10-12% kieppeiltä tuonne 15-18%, joka toki voi kuulostaa vähälle, mutta tässä laihassa varressa oli iso muutos.

Mutta NYT, 34v ja kahden lapsen synnyttäneenä, olen kauneimmillani kuin koskaan! Lastensaannin myötä lantioni leveni hieman, ja rinnat jäi pysyvästi (?!) kuppikokoa suuremmiksi kuin ennen raskauksia... Jotenkin minussa on nyt sellaista naisellista hehkua.

Olen huomannut, kuinka moni kaltaisesi joka nuorena oli todella rasvaton ja jopa lihaksikas urheilija (tyyliin voimistelija, yleisurheilija, uimari), on vasta lapset saatuaan todella kaunis! Liittyykö kohonneeseen estrogeeniin vai mihin. Ja juuri niin, etteivät he anna itsensä rupsahtaa ja lihoa kun ovat tottuneet urheilemaan, mutta raskauksuen myötä se turhan tiukka ruokavalio ja ylitreenaaminen höllentyy, ja tulee ne pari toivottua kiloa rasvaa luiden päälle :) se selittää nuo naiselliset muodot, kurvit ja kasvaneen kuppikoon.

Vierailija
31/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, kuinka moni kaltaisesi joka nuorena oli todella rasvaton ja jopa lihaksikas urheilija (tyyliin voimistelija, yleisurheilija, uimari), on vasta lapset saatuaan todella kaunis! Liittyykö kohonneeseen estrogeeniin vai mihin. Ja juuri niin, etteivät he anna itsensä rupsahtaa ja lihoa kun ovat tottuneet urheilemaan, mutta raskauksuen myötä se turhan tiukka ruokavalio ja ylitreenaaminen höllentyy, ja tulee ne pari toivottua kiloa rasvaa luiden päälle :) se selittää nuo naiselliset muodot, kurvit ja kasvaneen kuppikoon.

Mulle kävi just näin! Sain esikoisen tänä vuonna, ja palauduin nooeasti mutten entiselleni, vaan kivasti jäi kurveja ;D oon 160cm paino ennen raskautta 49kg - paino nyt 54kg. Ja todella uskomatonta, että mulla ON rinnatkin nykyään :D

N31

Vierailija
32/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihme aikakausikaunistuja. Olin nätti teini, ruma kaksikymppinen ja nyt kolmenkybän puolivälissä taas oikein passeli.

Vierailija
33/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella se lapsenpyöreys katoaa naamasta vasta yli parikymppisenä.

Vierailija
34/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ruma en koskaan ollut mutta ehdottomasti kauniinpi nyt yli 30v kuin nuorempana. Paino pysynyt samana (56kg), mutta nyt aikuisiällä kasvojen piirteet tulleet enemmän esille. Pienet poskipäätkin löytyvät kun "vauvarasva" sulanut pois.

Vierailija
35/35 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.

Naista lähtee baarista välillä liiankin helposti.

M.39