Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viimeinen etäkoulupäivä - Mikä fiilis?

Vierailija
13.05.2020 |

Mitkä tunnelmat, kun tänään vipa etäkoulupäivä? Juhlistatteko jotenkin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tunnelmat aika riehakkaat, kun tehtävien jälkeen heillä oli vielä Meet-paltsu jonne sai jäädä vielä keskustelemaan kavereiden kanssa! Olen itse toooodella helpottunut, olen itse tehnyt koko ajan etätöitä koululaisten kanssa ja olen äärettömän onnellinen että tämä sirkus päättyy.

Vierailija
2/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jänskättää itseä, miten tartuntariskin kanssa mahtaa olla. Lapsille en ole huolestani puhunut, he ovat innoissaan kun näkevät taas open ja kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolaisella jatkuu etäopiskelu vielä ja yläkoululainenkin jää nyt kotiin joten juhlan paikka on sitten siellä 30.5.

Vierailija
4/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella alkaa kesäloma! Ei todellakaan kaipaa kouluun. On tehnyt paljon töitä nyt etänä ja hyvät arvosanat tulossa. Että mitäs tässä, nautitaan kesän tulosta 🙂

Vierailija
5/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoululaiselle on anottu lomaa. Ei tässä mitään juhlia ole tiedossa, juhlitaan sitten kun saa päättötodistuksen tai tietää, missä koulussa jatkaa ensi syksynä

Vierailija
6/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden tyhmien ongelma jotka menevät kouluun.

Ei meidän perheessä.

Vierailija
7/7 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa, kun ei tarvitse enää vahtia koulutyötä. Täällä ei ole noita tartuntoja juuri ollut, mutta totta kai se mietityttää samalla. Eli kahtalaisia ajatuksia.