Mitä suurempi painoindeksi, sitä syvällisempi ihminen
Jos painoindeksi on alle 20, niin ihminen on tosi pinnallinen. Jos painoindeksi on välillä 20-25, niin sitä voi myös olla vähän pinnallinen. Kun painoindeksi menee yli 25:n, niin aletaan olemaan jo syvällisempiä, mutta ihan oikeasti syvällisiä on vasta ne, joilla se on yli 30.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Onko paha olo ap?
Tää oli ei syvällisen lausahdus.
Ainakin ovat syvempiä napa-selkäranka-akselilla mitattuna
Se, että olen armoton läski, ei kerro mitään luonteestani tai edes älystäni.
Minulla on lukuisia hoikkia ystäviä, ja ainoakaan heistä ei ole pinnallinen, vaan kaikki ovat empaattisia, syvästi välittäviä ja lämpimiä ihmisiä.
Ei ihmisiä voi luokitella vyötärönympäryksen tai BMI:n perusteella kuin korkeintaan hoikkiin, normaalipainoisiin ja lihaviin.
-BMI 40+
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Onko sinulla esittää jotain vertaisarvioitua tutkimusta väitteesi tueksi? Koska se nyt vaan on ihan itsestään selvää painoindeksin 30 ihminen on syvällisempi kuin painoindeksin 20 ihminen.
Mitä suurempi painoindeksi, sitä suuremman kuopan ihminen aiheuttaa aika-avaruuteen. Kenties massani vetää puoleensa sitten ihmisiäkin, kun aina on naisseuraa löytynyt, vaikka BMi yli 40. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Onko sinulla esittää jotain vertaisarvioitua tutkimusta väitteesi tueksi? Koska se nyt vaan on ihan itsestään selvää painoindeksin 30 ihminen on syvällisempi kuin painoindeksin 20 ihminen.
Syvällisystieteen maisterilla pyörii vain toisten ihmisten paino päässä. Eikö enää riitä kuulijoita palstan ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Syvällisystieteen maisterilla pyörii vain toisten ihmisten paino päässä. Eikö enää riitä kuulijoita palstan ulkopuolella?
Onkos tullut tänään käytyä vaa’alla mittauttamassa oma syvällisyys? Itse en ole vielä tänään käynyt, mutta toivottavasti en ole kovin pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Onkos tullut tänään käytyä vaa’alla mittauttamassa oma syvällisyys? Itse en ole vielä tänään käynyt, mutta toivottavasti en ole kovin pinnallinen.
Tyhmä ja tylsähän sinä lähinnä olet.
Mielenkiintoista. Eli minä olin erittäin syvällinen muutaman vuodan ajan elämästäni, mutta sitten syvällisyyteni hävisi jonnekin. Ja myös sitä ennen olin vähemmän syvällinen. Kumma juttu, miten tämä syvällisyys voikaan muuttua monen kertaan elämän aikana. Luulisi, että se olisi suht pysyvä ominaisuus ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa
Tyhmä ja tylsähän sinä lähinnä olet.
Olin ennen tosi, tosi pinnallinen, mutta syvällisyys on lisääntynyt tässä viime vuosina. Syvällisyyden huippu taisi kuitenkin jo mennä, nyt on tultu vähän alas siitä.
Ap voisi alkaa Suomen vähiten hauskaksi stand-up-koomikoksi näiden avaustensa pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi alkaa Suomen vähiten hauskaksi stand-up-koomikoksi näiden avaustensa pohjalta.
Osui ja upposi, vai mistä nyt on kysymys?
Onko paha olo ap?