Pelkään jokaikistä oiretta, kipua ym. kehossani ja...
Päällimmäinen ajatus on aina että nyt minä kuolen tähän jne. Jokainen pienikin kipu tai oire tarkoittaa minulle joko kasvainta, rikkiä olevia luita, rikki olevia lihaksia, vatsahaavaa, tappavaa tautia jne. Minulle pitäisi tehdä tyyliin täydellinen fyysinen tarkistus eli magneettikuvaus, kattavat verikokeet jne. että saattaisin uskoa ettei mikään ole pielessä koska pelkkä lääkärillä käynti ja hänen sanomisensa eivät rauhoita vaan epäilen että hän peittelee jotain ja olen oikeasti kuolemansairas mutta hän ei sitä kerro ja koska minua ei tutkita kunnolla niin minun ei haluta tietävän totuutta.
Tällaista elämää minulla, jos vaikka kuumemittari näyttää aamulla tasan 36 ja illalla 36.4 olen paniikissa ja pelkään kuolevani, että sillai...
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo tervettä ole.
Ei varmaankaan mutta tällain mulla on pää tai kroppa kumpi nyt on enemmän rikki ei tiedä.
OMG! Minulla sama juttu! Paitsi että olen käynyt lääkärillä monta vuotta, saanut mielialalääkkeet koska katsoivat että päässä vikaa. Mutta nyt viimeksi hoitaja kysyi että voidaan me sulle tää tutkimus tehdä ja oliko sulla vielä muuta? Hieman piilovittuillen. Noh, nyt sitten löytyikin syitä ja tarkemmat tutkimukset alkoivat! Silti, useimmat pelkoni ovat vain pääni sisällä olevia pelkoja joista pääsee kun ottaa maalaisjärjen käyttöön.
Mene mieluummin psykiatrille.