Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavallinen naapurin varattu mies

Vierailija
12.05.2020 |

Naapurin mies on joulusta saakka ollut huomattavan tuttavallinen. Taloyhtiön pihajuhlan aikaan jumiutui tekemään tuttavuutta kanssani pitkäksi aikaa ja mm. huomiota herättävän paljon ”rehvasteli” huimilla nuoruusvuosillaab. Meillä on suhteellisen saman ikäiset lapset ja on sitten pyytänyt lastani leikkimään heille. No olen antanut lapseni leikkiä siellä, mutta kutsuu minut sitten hakemaan lapseni ja ollaan siinä samalla tutustuttu hieman lisää, itse ihan asiallisesti. Kaikki olisi hyvin, mutta kun kutsuu minut paikalle korostaa ettei vaimonsa ole kotona tai selittää vaimonsa soittaessa miten vastahakoisesti vastaa vaimolleen. Mies alkoi seuraamaan minua kaikissa sosiaalisissa medioissa. Tulkitsenko tilanteen väärin, vai pitääkö olla varovainen etten kohta ole jossain epämukavaksi suhdedraamassa silkkaa sinisilmäisyyttäni. Olen sinkkunainen ja en todella halua loukata tuon miehen naista vaan ylläpitää naapurisuhteita ja sitä että poikamme voivat leikkiä yhdessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin miehelle selväksi etten ole hänestä kiinnostunut, minusta hän vaikuttaa kiinnostuneelta sinusta.

Voit vaikka joskus jutellessanne sopivassa kohdassa mainita että olet tavannut niin ihanan miehen (tai naisen) ja että olet onnellinen kun voit sitoutua vain yhteen kun olet "yhden miehen nainen" ja ettet koskaan hyväksyisi mitään pettämistä jne, josko se siitä tajuaisi. Yritä ainakin pitää mahdollisimman paljon etäisyyttä tuohon naapurimieheen, keskustele lasten asioista rouvan kanssa jos mahdollista.

Vierailija
2/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kukaan ei oo pitäny pihajuhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lässytä ap.

Vierailija
4/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo. Kukaan ei oo pitäny pihajuhlia.

En tiedä missä Ankealassa sinä ja yläpeukuttajat asutte, mutta meillä päin oli pihajuhlia ennen Koronaa; kyllä, niin mukava naapurusto että pidimme pihajuhlat vuoden lopulla, keskellä ”talvea”.

Ap

Vierailija
5/5 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse mitään alkaa tollaiselle selittelemään.

Itse olen käynyt päivystämässä pienen lapseni leikkitreffejä pelkissä shortseissa viihtyvän eroiskän kanssa. Kiusallinen tilanne mutta kuulemma asu on sama muidenkin mutsien kanssa, joten leikkitreffit jatkuvat mun puolestani niin pitkään kuin lapsilla on hauskaa.

Mä en niin hirveästi diggaile kiusallisista tilanteista, mutta miten huomautat ihmiselle omassa kodissaan moisesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi