Ominaisuudet jotka ovat/eivät ole tärkeitä kumppanissa. Äänestä yläpeukuttamalla/alapeukuttamalla
Aloita esim. sanoilla "miehessä/naisessa tärkeää on..." jotta selviää kummasta sukupuolesta puhutaan.
Siten muut voivat äänestää.
Kommentit (75)
Miehessä on tärkeää miehekkyys: miehekäs ulkonäkö, miehekkäät kiinnostuksenkohteet ja miehekkäät taidot hallussa. Sukupuolineutraalin vastakohta siis.
Miehessä tärkeää on pituus
- yläpeukuta jos ei ole väliä onko mies 160cm, 170cm, 180cm vai 190cm
- alapeukuta jos on väliä
Vierailija kirjoitti:
Naisessa tärkeää on ujo luonne.
Miksi? Perustelisitko?
Miehessä on tärkeää että haluaa paljon seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä tärkeää on omaisuus!
Jos tämä saa paljon miinuksia, niin se on todiste naisista, jotka eivät halua kohdata omaa pimeää puoltaan ja todellisia odotuksiaan miehille.
M/40
Miehessä on tärkeää että tämä osaa tarvittaessa ottaa ohjat käsiinsä sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Miehessä tärkeää on pituus
- yläpeukuta jos ei ole väliä onko mies 160cm, 170cm, 180cm vai 190cm
- alapeukuta jos on väliä
Taisi mennä väärin päin?
Sekavaa kun tässä pitäisi antaa alapeukkuja, muissa yläpeukkuja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä saa paljon miinuksia, niin se on todiste naisista, jotka eivät halua kohdata omaa pimeää puoltaan ja todellisia odotuksiaan miehille.
M/40
Jos naisilta kysyy mikä on tärkeää, kertovat he asiat jotka ratkaisevat kestääkö suhde - mutta kieltävät asiat jotka ratkaisevat syntyykö suhdetta.
Ensimmäisiin kuuluu ne luotettavuudet ja maanläheisyydet.
Jälkimmäisiin kuuluu pituus, komeus, raamikkuus, menestys, raha ja status, kunnianhimo, dominoiva seksuaalisuus, jne.
.
Miehessä on tärkeää ettei ole reilusti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisessa tärkeää on itsevarmuus.
,
Npc vastaus, ja naiset yläpeukuttaa.
Ölömölöt pilaavat taas ihan hyvän ketjun.
Naisessa tärkeää kiltteys, kohtuullinen ulkomuoto haluaaa seksiä ja saa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Ahaa. Kerrotko mitä se todistaa että yläpeukutin tuota, vaikka minulle miehen omaisuudella ei ole muuta merkitystä kuin se, että sitä on olemassa. En siis ole kiinnostunut miehet omaisuudesta, koska minulla on omani ja jolla pärjään mainiosti, mutta en ole kiinnostunut elättämään sillä ainuttakaan miestä. Miehellä pitää siis olla vastaava varallisuus omasta takaa, koska muuten yhteinen elämä ja vapaa-aika muuttuu hankalaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Onpa sinulla ikävä käsitys naisista. Minulla on oma omaisuuteni, en tarvitse elää kenenkään siivellä. Toki, niitäkin naisia on - sitä ei käy kieltäminen. Mutta kaikki naiset eivät halua mitään Bull Mentula tasoista lihaskimppuakaan, ja kaikki naiset eivät välitä pintaliidosta.
Toki se helpottaa perusarkea, että on kaksi jakamassa arjen kuluja mutta valtaosa naisista ei ole siipeilijöitä.
N/39
Vierailija kirjoitti:
Jos naisilta kysyy mikä on tärkeää, kertovat he asiat jotka ratkaisevat kestääkö suhde - mutta kieltävät asiat jotka ratkaisevat syntyykö suhdetta.
Ensimmäisiin kuuluu ne luotettavuudet ja maanläheisyydet.
Jälkimmäisiin kuuluu pituus, komeus, raamikkuus, menestys, raha ja status, kunnianhimo, dominoiva seksuaalisuus, jne.
.
Itse olen korviani myöten rakastunut mieheen, joka on mieheksi lyhyt, hän oli tavatessamme työtön. Rahaa, statusta ja menestystä hänellä ei ole sen vertaa että niillä voisi leveillä. Nuo kaikki ovat seikkoja joilla voi pyyhkiä takapuoltaan, mitkään statukset, tittelit tai rahamäärät ei tuo sitä samaa onnellisuutta, kuin jos mies on empaattinen, viehättävä ja turvallinen sekä ennenkaikkea välillämme on kemiaa. Niitä ei voi ostaa.
Miehessä on tärkeää että ottaa aktiivisesti itse kontaktia kun on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Ahaa. Kerrotko mitä se todistaa että yläpeukutin tuota, vaikka minulle miehen omaisuudella ei ole muuta merkitystä kuin se, että sitä on olemassa. En siis ole kiinnostunut miehet omaisuudesta, koska minulla on omani ja jolla pärjään mainiosti, mutta en ole kiinnostunut elättämään sillä ainuttakaan miestä. Miehellä pitää siis olla vastaava varallisuus omasta takaa, koska muuten yhteinen elämä ja vapaa-aika muuttuu hankalaksi.
"minulle miehen omaisuudella ei ole muuta merkitystä kuin se, että sitä on olemassa."
Öö...mitä?
Juu minullekaan ei naisen vähintään D-kupin tisseillä ole merkitystä, kunhan ne ovat olemassa.
Kyllähän se omaisuus on merkittävä asia jos on tuo naisille tyypillinen vaatimus että miehen pitää olla vähintään yhtä varakas kuin naisenkin. Näkyy ihan tilastoissakin että naisille alaspäin pariutuminen on noup, kun taas ylöspäin pariutuminen enemmän kuin ok.
Miehessä on tärkeää, että hän lukee (kirjoja).