Minulla on viitteitä epävakaasta, riippuvaisesta ja estyneestä persoonallisuudesta. Luki vielä että psykoosipiirteitä. Mitä tämä tarkemmin tarkoittaa?
Kommentit (15)
Tarviit terapiaa, ehkä lääkitystäkin.
Olen käynyt mt hoitajalla mutta ei ollut oikein terapiaan menemisen kannalla koska ei kai usko että pystyn sitoutumaan siihen. Sellainen käsitys ainakin jäi. Ap
Ihmiset rakastavat yrittää määritellä muita. Se tuo turvallisuuden tunnetta.
Heille, ei sinulle.
Tietty määrä piirteitä on normaaleja ja loput patologisia. Diagnoosiin tarvitaan paljon patologisia piirteitä.
Jos olet ns joutunut avun piiriin, sinut diagnosoidaan nopeasti ja usein hyvin löyhin perustein.
Minullakin voisi olla diagnoosina psykoottisia piirteitä, jos hoitava taho ei olisi uskonut että minua kiusattiin töissä. Sen sijaan diagnoosina oli ptsd. Vaikka eräs hoitaja vielä yritti väittää että ajatelin heidänkin tehneen asioita tahallaan. Minä istuin vieressä.
Moni lääkäri ei tunnetusti osaa kuunnolla, joten sanoisin että on aikamoista lottoa.
Toivoton tapaus, sitä se tarkoittaa
Mulla samat, mutta psykoosipiirteet puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Toivoton tapaus, sitä se tarkoittaa
Aika sairas saa tosiaan olla että kenellekään tuollaista kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt mt hoitajalla mutta ei ollut oikein terapiaan menemisen kannalla koska ei kai usko että pystyn sitoutumaan siihen. Sellainen käsitys ainakin jäi. Ap
Se on vaan yhden ihmisen mielipide. Älä anna sen määritellä sitä, mitä olet tai mihin pystyt. Et kai noinkaan halua elää? Epävakaasta persoonallisuushäiriöstä toipuu monet niin, että 10v päästä heillä ei ko piirteitä enää ole. Hae apua ja tukea joka vie sua eteenpäin! Tsemppiä!
Viitteitä ja piirteitä on kaikilla. Sinulle ei siis annettu selkeää diagnoosia persoonallisuushäiriö stä eikä psykoosista? Miksi edes olet hoidossa? Aivan turhaa.
Minulla on kaksi persoonallisuushäiriötä, kaksi muuta diagnoosia ja monta psykoosia takana. Silti koen olevani ihan ok omassa elämässä.
Kun en sinne psykoterapiaan ole vielä päässyt. Mt hoitaja epäilee varmaan että pystynkö sitoutumaan siihen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset rakastavat yrittää määritellä muita. Se tuo turvallisuuden tunnetta.
Heille, ei sinulle.
Tietty määrä piirteitä on normaaleja ja loput patologisia. Diagnoosiin tarvitaan paljon patologisia piirteitä.
Jos olet ns joutunut avun piiriin, sinut diagnosoidaan nopeasti ja usein hyvin löyhin perustein.
Minullakin voisi olla diagnoosina psykoottisia piirteitä, jos hoitava taho ei olisi uskonut että minua kiusattiin töissä. Sen sijaan diagnoosina oli ptsd. Vaikka eräs hoitaja vielä yritti väittää että ajatelin heidänkin tehneen asioita tahallaan. Minä istuin vieressä.
Moni lääkäri ei tunnetusti osaa kuunnolla, joten sanoisin että on aikamoista lottoa.
Sairasta. Tsemppiä.
Up