Kuinka moni koulukavereistasi on jo kuollut?
Tiedätkö, kuinka moni koulukavereistasi on kuollut (alakoulun, yläkoulun tai toisen asteen opintojen osalta)? Kerro myös, minkä ikäinen olet.
Meidän ala-asteen reilun 20 oppilaan luokasta tiedän 2 oppilaan sittemmin kuolleen. Toinen kuoli huum.eisiin, toinen henk.iri.koksen uhrina. Asuimme rauhallisella seudulla pikkukaupungissa, joten tilanne jollain tasolla järkyttää. En ajatellut, että "jo tässä iässä" ikäiseni olisivat kuolleet ja vielä tuollaisella tavalla. :(
Ap 30 v.
Kommentit (35)
Mun luokalla oli 22 oppilasta ja kaikki ovat edelleen hengissä. Ikää 39v.
Vierailija kirjoitti:
Yksi omalla lukioluokallani ollut tyttö kuoli 25-vuotiaana auto-onnettomuudessa ja ala-asteella samalla luokalla ollut poika kuoli moottoripyörä-onnettomuudessa 16-vuotiaana.
Ville?
Yksi. Huumehemmo. Murhattiin, jokin velanperintäjuttu kyseessä. Ekaa kertaa elämässäni ostin Albin, kun näin kannessa tyypin ja murhaajansa kuvan.
ei hajuakaan. Tai no yksi oli justiinsa euroviisuissa ja toinen on jääkiekkoilija. Pari muuta on serkun serkkuja joita näkyy silloin tällöin muutaman vuoden välein. Mutta siinä se. Noi on tietääkseni edelleen elossa.
Sen sijaan leikkikoulussa kuoli yks. Pikkusena hoksasin ettei tytöistä ollu mihinkään kun vaan itkivät, mutta yksi niistä osas tönäistä mut nurin itekisen sijaan. Tästä tuli mun kaveri ku ei ollu mikään turha nössö. Tosin kuoli verisyöpään pari vuotta myöhemmin edelleen leikkikoulussa.
Yläasteen luokalta kuulin yhden jätkön kuolleen huumei siin. Sitten ihan hiljattain kuulin että yksi samalla yläasteella ollut mua vuoden vanhempi tyttö oli tehnyt itse murhan. Näitä kumpaakaan en tuntenut kovin hyvin.
Mutta pahin oli kun lukioporukastamme kuoli yksi tyttö. Hänkin oli vuotta vanhempi ja hänellä oli aika pahoja mt ongelmia (tasoa päivystyksessä vähintään joka kk itse tuhoisuudesta) mutta oli se silti ihan hirveä jörkytys kun kuuli hänen tehneen itse murhan :( Oltiin siis lukion jälkeen vielä yhteyksissä ja hetken jopa läheisimpiä kun lukiossa.
N23
Kivoja miehiä on kuollut.
Tiedän ainakin 5 miestä koulustani, jotka ovat syntyneet 80-82 ja kuolleet jo. Kaikki muuten vaaleahiuksisia sinisilmiä. Itseasiassa 2 muutakin kuollutta olivat sinisilmäisiä vaaleita. Toinen noista 2 oli nainen.
Sinisilmäisten vaaleaverikköjen planeettako kutsuu heitä eneenaikaisesti takaisin...
No ei, mutta jännä yhteensattuma.
3 ainakin im kautta meni. 2 tiedän että oli onnettomuus.
Sattumalta tiedän yhden ylä-asteella luokallani olleen kuolleen, kun törmäsin hautakiveen.
Muista en tiedä, eikä voisi vähempää kiinnostaa.
Kiusattu olin. -N31
Vierailija kirjoitti:
Yksi omalla lukioluokallani ollut tyttö kuoli 25-vuotiaana auto-onnettomuudessa ja ala-asteella samalla luokalla ollut poika kuoli moottoripyörä-onnettomuudessa 16-vuotiaana.
Milloin jälkimmäinen tapahtui? Kuulostaa tutulta.
Ala- ja yläasteelta 2, toisella petti pumppu alta 4-kymppisenä (todennäköisesti viinalla ja/tai aineilla jotain osuutta asiaan), ja toinen kuoli syöpään. Jatko-opinnoista myös 2, toisen surmasi sairaalloisen mustasukkainen miesystävä surmaten itsensä sen jälkeen. Toisen vei sydänlihastulehdus influenssan jälkitautina.
Kuulin huhua, että yläastekaverini olisi kuollut huumeyliannostukseen, mutta en tiedä, onko se totta. Olen syntynyt 1984.
Yks ala-asteelta yläasteelle luokalla ollut poika alkoi huumekuriiriksi, kuoli jotain 10 vuotta sitten, juuri alle kolmekymppisenä. Aloitti ryyppäämisenkin 12-vuotiaana, oli vankilassa ekan kerran alle 20-vuotiaana
Kaikki muut koulukaverit tietääkseni elossa.
Kaksi kiusaajaani kuoli onnettomuudessa, yksi huumeisiin. Ai että tuntui hyvältä.
Kavereista tiettävästi vain yksi. Kiusaajista ei riittävän moni. Muutama neutraali tapaus on mennyt.