Kova herneen kokoinen patti kaulalla
Sellainen ihan kova, mikä ei mulju somien välissä. On ihossa, mutta myös siinä kudoksessa. En halua mennä lääkäriin nyt.
Kommentit (7)
Kaulasyövässä elinajanodote on 8 kk
Zinc
Menisin kyllä, jos olisi patti joka ei muljua. Mulla on ollut rasvapatteja kaulalla korvanlehden takana ja ne muljusi kun sormella paineli. Siinä yhteydessä silloin paniikissa googlaillessani muistan lukeneeni, että jos patti ei liiku niin kannattaa käydä näyttämässä lääkärissä.
Tiedät varmaan että näin etänä ja näkemättä ei voi sanoa mitään. Todennäköisesti häviää parissa viikossa. Jos ei tai jos tulee kuumetta tai muita oireita, käy terkkarilla.
Vierailija kirjoitti:
Menisin kyllä, jos olisi patti joka ei muljua. Mulla on ollut rasvapatteja kaulalla korvanlehden takana ja ne muljusi kun sormella paineli. Siinä yhteydessä silloin paniikissa googlaillessani muistan lukeneeni, että jos patti ei liiku niin kannattaa käydä näyttämässä lääkärissä.
Korvien takana on usein ison finnin tapaisia rasvatukoksia, joita voi ehkäistä hygienialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvien takana on usein ison finnin tapaisia rasvatukoksia, joita voi ehkäistä hygienialla.
Ei ollut tällainen mulla kyseessä, vaan rasvapatti eli lipooma ("hyvänlaatuinen rasvakudoksen kasvain"). https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rasvapatti
Hävisi muutaman vuoden kuluessa. Mutta hyvä tietää rasvatukoksista, pitääkin muistaa pestä korvat suihkussa!
-Rasvapattinen
Olet kouleman oma.
Zinc
Olen pahoillani .. ;(