Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kosi ja sanoi päivää ennen häitä, että sormus olisi kyllä nätimpi hoikassa sormessa (minulla)

Vierailija
12.05.2020 |

Olin ensin onneni kukkuloilla ja sitten tuntui kuin olisi paiskattu pää edellä kuraan. Kuvitteliko hän että yhtäkkiä saan sormeni hoikennettua tai jotain?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit naimisiin silti? Rahan ja sormuksen takia?

Vierailija
2/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi :D Onneksi olkoon, olet onnekas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, pujota se sitten pippeliisi."

Vierailija
4/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun sormi turvonnut tai jotain...?

Vierailija
5/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. 0/5 😞

Vierailija
6/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää näin miesnäkökulmasta.

Vierailija
7/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol pieni väärinymmärrys ja huono sanavalinta mieheltä? Ehkä mies tarkoitti että se näyttäisi sun sormessa paremmin kuin hänen nakkisormessaan ja tarjosi sitä sinulle ;)

Vierailija
8/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää. Tuota se on sitten jatkossakin, mies näytti todellisen luonteensa.

Mieti hyvin tarkkaan haluatko oikeasti jatkaa tuossa suhteessa.

Vierailija
9/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kettu näitä sinun aloituksiasi!! Miksi käytät aikaasi näihin jatkuviin idiootteihin ja hyvin tunistettaviin aloituksiisi, kun voisit kirjoittaa vaikka jotain Harlekiini -kirjoja? Niissä pääsisit vetelemään oikein kunnon itkuiset mielensäpahoittamistarinat, oikein muhitella juttuja ja lopussa tietenkin olisi pelkkää onnea! Kykysi menevät täällä ihan hukkaan.

Vierailija
10/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tee näin.

Vierailija
11/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa no kyllä mun poikaystävä teki tota samaa. Halus kihloihin, mutta haukku muiden kuullen läskiksi ja nauroi päälle (en edes ollut läski) tai ehdotti "vitsillä" silikoneja, kun mulla on vaan b-kupin tissit. Et tällasia ihania herrasmiehiä täällä koto-Suomessa kasvaa! Tää mies muuten tuhosi mun itsetunnon ja silti väitti rakastavansa. Sairasta:(

Vierailija
12/12 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kettu näitä sinun aloituksiasi!! Miksi käytät aikaasi näihin jatkuviin idiootteihin ja hyvin tunistettaviin aloituksiisi, kun voisit kirjoittaa vaikka jotain Harlekiini -kirjoja? Niissä pääsisit vetelemään oikein kunnon itkuiset mielensäpahoittamistarinat, oikein muhitella juttuja ja lopussa tietenkin olisi pelkkää onnea! Kykysi menevät täällä ihan hukkaan.[/

Sairaus se on kai tämäkin. Saada trollinsa ruokittua ja trollin nälkä sen kun kasvaa syödessä.

Ei tarvitse aloitusta pitkään lukea, kun tämän provoilijan tunnistaa jo siitä, miten pilkut loistavat poissaolollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi