Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhan infektion jäljiltä suurentuneeksi jääneet nielurisat kipuilevat

Vierailija
12.05.2020 |

Sairastin epämääräisen pahan nielutulehduksen 12 vuotta sitten, jonka jäljiltä nielurisat jäivät melko suuriksi ja pahkuraisiksi. Toisinaan särkevät ilman ihmeellisiä syitä, saman pöpön jäljiltä jäi myös turvonneita imusolmukkeita jotka ultrattu ja eikä muutenkaan pitäisi olla mitään pahanlaatuista kyseessä. Ei kuitenkaan kukaan oikein osaa sanoa, miksi jäivät ja miksi särkevät.

Onko kenelläkään ollut vastaavasta kokemusta? Onko nielurisat myöhemmin poistettu? Tai todettu jotain syytä asiaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama, ja nielurisat todellakin on valtavat ja toisinaan kipeät. Tulehtuvat myös edelleen herkästi. Olen näitä valittanut ja toisinaan itku kurkussa rukoillut että ottakaa ne nyt jo pois mutta ei. Eivät kuulemma enää nykyään nielurosoja leikkaa, ettei pöpöt mene keuhkoihin. Tämän kummempaa vastausta tai hwlpotusta en ole saanut, vaikka aina jaksavat ihmetellä, että ovatpa tosiaan isot...

Vierailija
2/3 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkupaise oli niin paha että päivystyksestä osastolle. Tulehdusarvot niin korkeat.

Pari kuukautta myöhemmin leikattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas inhottavaa, jos ei voida leikata. Itse en ole näiden kanssa jaksanut lääkärissä enää ravata, mutta hammaslääkärissä ja muiden kipeyksien yhteydessä usein mainitaan. Tekisi kyllä mieli käydä pitkästä aikaa tarkastuttamassa, mutta tiedän että sieltä lähdetään sen toteamuksen kanssa, että ne nyt vaan on jääneet tuollaisiksi. Tympii vain, kun en muuten ole koskaan kipeä mutta kurkku kipuilee itsekseen ja ääni menee..

Hyvä kun siellä toinen on saanut avun! Oma infektio vei myös sairaalaan, hiton korkeat tulehdusarvot ja papereissa mainittiin jotain verenmyrkytyksestä. Toipilaana olin tosi pitkään, tuntuu että sieltä jotain jäi päälle mutten tiedä mitä.

ap