Mitä teette tänään?
Mua tylsisttää ja on vetämätön olo kun otin kestinen
Kommentit (27)
Kiitos teitittelystä. ;) Varmaan aaveilua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Pohdin kuka on Leijona. Keskinen?
Missä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä
Masked Singer. Jos kiinnostuit niin otappa selvää ja tuu kertomaan mulle asap. :)
Leijona on Sami Hedberg. Viimeistään vihje vuoden ympäri töiden paiskimisesta paljasti.
Vierailija kirjoitti:
Leijona on Sami Hedberg. Viimeistään vihje vuoden ympäri töiden paiskimisesta paljasti.
Miksi ei Teemu Selänne? Mikä vihje pois-sulkee hänet?
Yritän lukea tenttiin, mutta ei oikein huvittaisi. Taidan kohta ottaa oluen.
Leivoin sämpylöitä. Myöhemmin käyn lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi-patsas
En tee tänään enää mitään mainitsemisen arvoista. Vastusti tänään sen verran että piti ostaa kaljaa. Yksikin kävi kylässä mutta ei tehnyt mulle mitään. Mä olen niin väsynyt ja kyllästynyt tähän kaikkeen.
T. vanha 49 m.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä
Masked Singer. Jos kiinnostuit niin otappa selvää ja tuu kertomaan mulle asap. :)
En. On mun yks inhokkiohjelmista 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi-patsas
Eli ei mikä tahansa pysti. Miksi ei Wallinheimo?
Pesen pyykkiä, vaihdan lakanat ja putsasin talvikengät, pistin ne varastoon.
taistelin toimimattoman sähköpostin kanssa.
Ja pitäis lähettää byrokratialle kaikenlaista, kyllä en niin viitsis tehdä mitään.
Mölö olo.
Töitä. Makaan sängyssä ja mietin, että pitäis tehdä töitä. Syön. Syön vähän lisää. Makaan sängyssä vähän lisää. Provoon mammoja.
Oon ihan saatanan väsynyt nykyään. Lopetin etätyöt tuossa tunti sitten ja nyt tekisi mieli vaan mennä nukkumaan. En edes suihkuun jaksaisi, vaikka kainalot haisee hielle kun en tänään laittanut dödöä. Hiuksetkin pitäisi pestä.
Vierailija kirjoitti:
En tee tänään enää mitään mainitsemisen arvoista. Vastusti tänään sen verran että piti ostaa kaljaa. Yksikin kävi kylässä mutta ei tehnyt mulle mitään. Mä olen niin väsynyt ja kyllästynyt tähän kaikkeen.
T. vanha 49 m.
Tuosta ei tajunnut mitään erkkikään
Katson Dliveä , juneksella ja Tiinalla alkaa lähetys 18.30