Miksi kauniiden naisten miehet pettävät?
Oikeasti kauniiden, Sofia Ruudun näköisten ja sitäkin upeampien.
Liikun työni puolesta ns menestyneiden ihmisten piireissä, ja jatkuvasti minuakin yritään iskeä. Sellaiset miehet, joilla on kotona todella kaunis vaimo/avopuoliso. Usein puolisot ovat mukavia ja tavatessammekin kauniita, eivät vain kuvissa.
Itse olen aivan tavallinen. Lyhyt, asiallinen ja tylsästi pukeutunut.
Iskuyritykset eivät ole viatonta flirttiä vaan pyyntöjä ties minne.
Kommentit (64)
Seksi puuttuu parisuhteesta, se aiheuttaa tuota.
Koska ovat niitä miehiä jotka saavat (kauniita) naisia. Ei tietenkään kaikki petä mutta suuri osa miehistä ei saa kuin korkeintaan oman vaimonsa ja sekin on ollut kovan työn takana, joten he eivät ainakaan edes pääse pettämään vaikka haluaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on onnistunut saamaan oikein kauniin naisen itselleen, se nousee hänellä hattuun ja alkavat helposti ajatella olevansa luomakunnan kovimpia siitosorheja.
Sama pätee esim.vanhoihin miehiin, jotka ovat sitä lajia, että nuorempia pitäisi löytyä.
Yksikin teini näyttää vihreää valoa, niin he ovat sen jälkeen mick jaggerin kanssa samalla viivalla ja eivät sen jälkeen kyseenalaista kelpaavuuttaan.
+ epävarmat/heikkoitsetuntoiset naiset tyrkyttävät itseään heille koska "miehessä täytyy olla jotakin hyvää kun se on kelvannut tuollekin kauniille naiselle, jollainen haluaisin itse olla ja jota ihailen"
Jos mies on onnistunut saamaan oikein kauniin naisen itselleen, se nousee hänellä hattuun ja alkavat helposti ajatella olevansa luomakunnan kovimpia siitosorheja.
Sama pätee esim.vanhoihin miehiin, jotka ovat sitä lajia, että nuorempia pitäisi löytyä.
Yksikin teini näyttää vihreää valoa, niin he ovat sen jälkeen mick jaggerin kanssa samalla viivalla ja eivät sen jälkeen kyseenalaista kelpaavuuttaan.