En uskalla erota koska pelkään että narsistimies kertoo salaisuuteni kaikille
Kommentit (31)
Eroa. Pelossa eläminen on kauheaa.
Ovatko ne salaisuudet oikeasti niin vakavia? Sinuna kertoisin itse ensin kaikille ja sen jälkeen eroaisin. Erotessa voit sitten ilmoittaa, että kaikki asianosaiset tietävät jo. Järjestä muutenkin kaikki mahdollisimman valmiiksi, jotta voit lähteä välittömästi. Älä jätä esim. yhteiseen kotiin mitään tärkeää. Yritä toimia niin, että hänellä ei ole enää mitään, millä kiristää sinua.
Olen ihan varma, että ero on kaikesta huolimatta oikea ratkaisu, jos kerran pelko on ainoa syy olla "suhteessa".
Jos et ole ketään tappanut tai johtanut isoa huumeliigaa, niin eivätköhän asiat lopulta järjesty. Luovu häpeästä, se on hänen aseensa sinua vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ne salaisuudet oikeasti niin vakavia? Sinuna kertoisin itse ensin kaikille ja sen jälkeen eroaisin. Erotessa voit sitten ilmoittaa, että kaikki asianosaiset tietävät jo. Järjestä muutenkin kaikki mahdollisimman valmiiksi, jotta voit lähteä välittömästi. Älä jätä esim. yhteiseen kotiin mitään tärkeää. Yritä toimia niin, että hänellä ei ole enää mitään, millä kiristää sinua.
Olen ihan varma, että ero on kaikesta huolimatta oikea ratkaisu, jos kerran pelko on ainoa syy olla "suhteessa".
Jos et ole ketään tappanut tai johtanut isoa huumeliigaa, niin eivätköhän asiat lopulta järjesty. Luovu häpeästä, se on hänen aseensa sinua vastaan.
Ovat häpeällisiä..
Kumpi on pahempaa, narsistin kanssa ja pelossa eläminen vai se että salaisuudet ehkä paljastuu joillekin?
Ainahan voit myös väittää että narsistin kertomat jutut eivät ole totta, joku ehkä uskoo, joku ei.
Ja, ehkä hän ei lopulta kerrokaan mitään? Ehkä - sinänsä toki ikävää - löytää uuden uhrin ja menettää mielenkiintonsa sinun kiusaamiseen.
Anna kertoa, sitten ei voi enää hallita sinua niillä.
Syy miksi en kerro koskaan kenellekkään mtn salaista itsestäno.
kaikki on tehnyt jotain hävettävää, myös se narsisti,tuttu narsisti joka uhkaili tuttua ammatillisen mokan paljastamisel julkisesti, paljastui itse rikolliseksi, jolla rekisteri joten ehkä kannattaa penkoa narsistin omia tekosia......
tuttavani sit korjasi mokansa eikä ollu edes paha juttu,narsistin rikos on aika paha toimii yrittäjänä varmaan koska rekisteri vaikuttaa työnsaantiin.......narsistit uhkailee ihmisiä ihan turhaan tekevät itse pahoja rikoksia koko ajan ,sinuna muuttaisin salaa ja yllättäen, salaiseen osoitteeseen ja katkaisisin välit.
Anna kertoa.
Tai pistä paremmaksi, kerro itse kaikki salaisuutesi joka mediassa, ennen kuin narsisti ennättää. Sitten hänellä ei enää ole aseita sinua vastaan.
Jos salaisuutesi eivät ole sellaisia, joista vankilaan joutuisi, niin ne eivät ole mitään sen kummempaa kuin mitä todella moni muukin salailee.
Saisiko apua oikeusaputoimistosta?