Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeasaaressa nähtyä: lehmä SUPERÄITI-paidassa

Vierailija
04.07.2006 |

voihan kammotus näitä maaseudun naisia - joo, maaseudun - korkeasaaressa tuli sunnuntaina vastaan mustassa isoin SUPERÄITI -tekstein varustetussa t-paidassa joku 20v naikkonen, punainen hapsutukka, ylipainoa, ei meikkiä ... SIIS mikä tyyli! No, puheesta päätellen ei ollut tuo emakko paikallisia. Entäs eilen Linnanmäellä! Huhhuh, tennissukkaa sandaalissa ja sitä rataa - NUORET NAISET , huh! Ja kaikki jostain maalta. Ei taida olla tyyli oikein hallussa kehä III:n väärällä puolella, jos ei aina täällä asuvillakaan (lähiöissä).

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama norsunvitulla jopa huvipuistossa. Kun mä pidän hauskaa, en mä huomaa mitä muilla on päällä!

Vierailija
2/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitaju, missä olet? (iso t-paita/gollegehousu look, ilman värejä...)

Ihanaa suomalaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas vahvistuu se, että te pääkaupunkiseutulaiset olette ylimielistä, hienostelevaa porukkaa. Teidätkin erottaa massasta helposti.

Vierailija
4/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt ihmeessä miten mun pitää pukeutua!!!!

Vierailija
5/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertokaa nyt ihmeessä miten mun pitää pukeutua!!!!

Vierailija
6/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on aina ihmetyttänyt nuo helsinkiläisten JUNTTIEN ylimieliset jutut muualla asuvien pukeutumisesta yms; kun käyn Helsingissä, niin aina joudun ihmettelemään, miten todella junttimainen onkaan helsinkiläisten katujen yleisnäkymä.

Itse asun Lahdessa ja esim. täälläkin YLEISESTI OTTAEN (ainahan surullisia poikkeuksiakin löytyy...) ihmiset pukeutuvat/näyttävät paremmilta kuin Helsingissä, jossa näkee vaikka minkälaisia tuulipuku-collegelökäritapauksia. Ja nimenomaan nämä pahimmat tyylimokaajat ovat selkeästi paljasjalkaisia helsinkiläisiä, kuulee puheestakin kauas.

Vierailija
7/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri Prahassa ja siellä näkyi tennissukkaa ja sandaalia sekä isoja T-paitoja EI Suomalaisilla ihmisillä. Kyllä ne muunmaalaisetkin osaavat.

Vierailija
8/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös väreillä saa leikkiä, ihmiset ei uskalla ostaa muut kun harmaa-ruskea- valkoinen-beige. Vaateiden siisteys on tärkeää ja yleensäkin huoliteltu ulkonäkö. Liian ylivetäminen on kaikista kamalinta, tyyliin äidillä piukeet, lyhyet farkkushortsit ja napapaita, kasa meikkiä jne.

Vierailija
9/18 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit naulankantaan.

Ei voisi vähempää kiinnostaa Linnanmäellä mitä kenelläkin on päällä. Se on huvipuisto jossa pidetään hauskaa koko rahalla.

Huvipuistoon rennot vaatteet.

Me täältä kaupungista kaukaa Helsingistä osataan pukeutua tilanteen mukaan. Meillä on juhlavaatteet juhlia varten ei Linnanmäkeä.

Vierailija
10/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sanot että lehmä ja hetken päästä emakko? Ei taida sullakaan toi yleissivistys kovin korkealla tasolla olla. Ihan eri eläimistä puhut.

Vierailija
11/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään tiennyt, että lypsykarjalle valmistetaan paitoja. Sitten se oli vielä päättänyt lähteä itsekseen Helsinkiin. Aika erikoista..

Vierailija
12/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään kantaaottavilla teksteillä/kuvilla. :D

Ja Helsingissä olen asunut jo 4,5 vuotta.

Vierailija
13/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
14/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin, että sielä oli oikea lehmä (se joka sanoo ammuu) ja joku oli sille vetänyt ÄITI paidan päälle

Vierailija
15/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Naama norsunvitulla jopa huvipuistossa. Kun mä pidän hauskaa, en mä huomaa mitä muilla on päällä!

itse olen entinen pääkaupunkiseutulainen ja nyt muuttanut maalle, ja onnellinen siitä että ihmiset ovat välittömiä ja mukavia toisilleen!

Vierailija
16/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..noista printtipaidoista mut sen voisin ottaa, jossa lukee selässä " Tiedän että puhutte selkäni takana." :) Eilen löysin kaupasta kaikin puolin ihanan topin mutta tekstin takia jäikin kauppaan, siinä luki HotDiva joten.... toinen vaihtoehto olis ollut VipGirl... en tiedä, ei vaan iske...

Vierailija
17/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole käyttänyt tekstipaitaa, mutta tuo kolahti, etenkin kun en käy juuri koskaan baareissa =)

Vierailija:

..noista printtipaidoista mut sen voisin ottaa, jossa lukee selässä " Tiedän että puhutte selkäni takana." :)

Vierailija
18/18 |
05.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Printtipaidoilla kyllä voi osoittaa joskus melkoista itseironiaa ja rohkeutta! Paras paita minkä olen joskus 3 vuotta sitten nähnyt oli sellaisen melkoisen " rehevän" (siis oikeesti isokokoisen) naisen päällä lintsillä, siinä luki " ylileveä kuljetus" !

Mä en kyllä oikein ymmärrä miks pitää haukkua toisten pukeutumista jatkuvasti. Jokainen pukeutukoon miten haluaa. Yksi tyyli miellyttää toista ja toinen toista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi