Kärsin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Mies ei suostu uskomaan että juttumme on loppu.
Vaan vetoaa siihen että en tarkoita sitä että on loppu ja haluan eroon.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä sinun olisi nyt hoitaa se persoonallisuus kuntoon mielenterveyspalveluiden avulla ja myös hankkiutua eroon siitä miehestäs. Kyllä se nyt pitää aikuisen miehen uskoa, ellei se itse ole myös jonkin sortin hullu.
Persoonallisuushäiriöistä ei voi parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Halusit sen miehen. Kiristit sen naimisiin kanssas. Teit lapsia2. Nyt haluut erota. Sä olet ihminen joka olet. Minä haluun, minä haluun, minä,minä,minä........... Hoida ne traumasi kuntoon. Hae apuja.
Jos kalikka kalahti noin kipeästi nilkkaan, niin taidat itse olla hoidon tarpeessa.
Tuo ap:n tilanne ei ole lainkaan uniikki (valitettavasti) mutta jännästi yhdistit sen heti johonkin tiettyyn ihmiseen.
Kenelläkään meistä ei ole velvollisuutta elää toisen kanssa parisuhteessa. Vainoaminen on myös rikos, eikä missään tapauksessa sallittua.
Asialla ei ole mitään tekemistä persoonallisuushäiriösi kanssa, vaan mies on stalkkeri ja vainoaja.
Pyrin kyllä eroon enkä ole ollut yhteydessä aikoihin. Jouduin vaihtamaan numeroni jne kun ei tullut loppua yhteydenotoista. Kun ei tavoittanut enää puhelimella niin alkoi ajamaan asuntoni ohitse ja seurailemaan. Ap
Onko sinulla mahdollisuus muuttaa salaa? Kuulostaa inhottavalta tuollainen stalkkaus. Ja sekin, että ei uskota kerralla, kun sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä sinun olisi nyt hoitaa se persoonallisuus kuntoon mielenterveyspalveluiden avulla ja myös hankkiutua eroon siitä miehestäs. Kyllä se nyt pitää aikuisen miehen uskoa, ellei se itse ole myös jonkin sortin hullu.
Ei pidä paikkaansa. Ikä jo itsessään lieventää oireita huomattavasti jopa hankalilla tapauksilla kuten epävakaat. Toki narsistit ja sosiopaatit harvemmin kovin paljon muuttuu mutta persoonallisuushäiriöitä on paljon muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Ei toiselta tarvitse kysellä lupia, jos itse haluaa erota.
Täytyy toki osata elää päätöksensä kanssa, eikä olla ruinaanassa takaisin, jos mieli muuttuu
Niinku mulle kävi. Ex avokki halus eron ongelmiensa takia. Olin ok jos niin haluat. Meni 3kk niin nainen ruikuttaa takasin ja samat ongelmat edelleen. En mennyt takaisin. Huomasin itsessäkin muutaman asian. Loppu vatsakivut ja stressi. Kun muutin omaan asuntoon, niin olo oli levollinen.
Omalle kumppanilleni olen kiitollinen, ettei hän aina usko kun olen laittamassa parisuhteemme palasiksi ainakin kerran kuussa. Kyllähän mä sitä aina tarkoitan, juuri sillä hetkellä.
Tämä oli huono suhde. Mies teki sadistisia juttuja minulle eikä kyse ollut rakkaussuhteesta. Käytti hyväkseen heikkouttani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä voi. Olen parantanut itse itseni käymällä läpi kaikki ne asiat jotka vääristivät persoonaani.
Voi parantua vanhemmiten helpottaa.
Terveiset kohtalotoverilta! Kundi ei usko millään. Olen kuukausia puhunut, että erotaan, mutta hän vain haluaa keskustella vielä lisää ja puhua minua ympäri jatkamaan. Olen kuulemma vain tasapainoton enkä ymmärrä, että kaikki voisi kääntyä hyväksi, jos vain suostuisin jatkamaan hänen kanssaan. En olisi uskonut, että tällaiseenkin tilanteeseen voi joskus joutua.
Kärsin samasta häiriöstä ja tuon miehen seurailu/stalkkailu ei liity häiriöösi milläänlailla. Hae lähestymiskielto niinkuin täällä ollaan neuvottu.
Mikä tuolla miehellä on vikana jos ei usko puhetta? Ja seurailee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista muuttaa. Ap
No sen miehenhän tässä pitäisi muuttaa käytöstään, olisikin kohtuutonta, että stalkkauksen kohteen pitäisi muuttaa, eikä miehen pitäisi tehdä mitään. Toivottavasti poliisi voi auttaa, jos tuo stalkkaaja ei kohta älyä lopettaa.
Ei tuo mies voi sanella sinun tunteitasi tai haluasi olla suhteessa. Jos olet sen jo hänelle selittänyt, et ole velvollinen selittämään useampia kertoja tai enää keskustelemaan lisää asiasta.
Olen kysynyt poliisilta neuvoa jo. Sanoivat että seuraavan kerran voisin kuvata kun seuraa minua. Tämä mies ei kuunnellut eikä ymmärtänyt että minulla oli erittäin vaikea Masennusjakso silloin. Olen terapian myötä ymmärtänyt asioita paremmin ja otinkin välimatkaa. En ole muka vain tottunut mieheen joka kontrolloi ja ohjailee tekemisiäni. Että olen liian itsepäinen jos laitan hanttiin ja en alistu hänen tahtoonsa. Ei minua Kuulemma mikään muu vaivaa. Näin väitti. Ap
Halusit sen miehen. Kiristit sen naimisiin kanssas. Teit lapsia2. Nyt haluut erota. Sä olet ihminen joka olet. Minä haluun, minä haluun, minä,minä,minä........... Hoida ne traumasi kuntoon. Hae apuja.