Kärsin epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Mies ei suostu uskomaan että juttumme on loppu.
Vaan vetoaa siihen että en tarkoita sitä että on loppu ja haluan eroon.
Kommentit (50)
Mitä sitten? Ei toiselta tarvitse kysellä lupia, jos itse haluaa erota.
Täytyy toki osata elää päätöksensä kanssa, eikä olla ruinaanassa takaisin, jos mieli muuttuu
Ööö nii mitä sie tällä täällä haet? Et yhtää kerro mtn mut upitat silti ja ootat jtn. Mitä?
Tämä mies ei jätä rauhaan. Tein monia asioita ns hampaat irvessä hänen kanssaan ja suostuin varmaan vaan miellyttääkseni. nyt ei usko että juttumme on loppu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies ei jätä rauhaan. Tein monia asioita ns hampaat irvessä hänen kanssaan ja suostuin varmaan vaan miellyttääkseni. nyt ei usko että juttumme on loppu. Ap
No sanot sille että tässä maass ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa vasten tahtoaan. Poliisitkin voi se ntulla sille sun miehelle kertomaan ja lähestymiskiellon rikkomisesta saa nykyään linnatuomion.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun ole mikään pakko edes keskustella tuon miehen kanssa. Jos et halua olla hänen kanssaan niin älä ole.
Ja sulla on ihan täysi oikeus olla rauhassa
Tärkeintä sinun olisi nyt hoitaa se persoonallisuus kuntoon mielenterveyspalveluiden avulla ja myös hankkiutua eroon siitä miehestäs. Kyllä se nyt pitää aikuisen miehen uskoa, ellei se itse ole myös jonkin sortin hullu.
Tämä mies kun ilmestyy samoihin paikkoihin ja jää jopa odottamaan millon tulen tietystä paikasta pois. Ap
Sano sille että "Etkö tajua, että olen oikeasti hullu". Luulisi ymmärtävän tai sitten se et olekaan sinä, vaan hän.
Noille seurailuille en oikein voi mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies kun ilmestyy samoihin paikkoihin ja jää jopa odottamaan millon tulen tietystä paikasta pois. Ap
Hae lähestymiskielto. Tuo on jo sairasta vainoamista
Pistän paremmaksi, minulla oli tuttu joka oli itse diagnosoinut minulle samaisen diagnoosin ja tähän vedoten hänellä ei ollut syytä uskoa että oikeasti halusin hänen jättävän minut rauhaan.
Hän tiesi paremmin mitä minä haluan.
Aika itsekeskeistä ja jo sinällään syy haluta hänestä eroon. Olin ja olen varattu.
Hän ei usko siihen että tarkoitan sitä mitä sanon. Eikä usko myöskään että olin hänen kanssaan silloin kun mieleni oli matalalla. Selitin joskus että en oikeasti halunnut asioita mitä silloin tein. Jankkasi vain että kyllä haluan edelleen. Ap
Mitä sitten jos ilmestyy. Jatkat vaan matkaasi mitään sanomatta
No älä välitä siitä. Eikait se nyt jatkuvasti sinua voi kytätä vai onko se joku työtön, jolla ei ole mitään muuta tekemistä. Voit ihan hyvin ottaa yhteyttä poliisiin ja käyvät sitten sitä miestä jututtamassa.
"Ilmestyy aina samoihin paikkoihin." Siis ihan aina vaikka menisit mihin aikaan tahansa? Mihin hiton paikkoihin?
Niin teinkin viimeksi että en huomioinut mitenkään. Tulee vaan kieltämättä karmiva olo kun toinen odottaa milloin poistun ovesta ja kävelee perässä ja jää seisomaan tuijottaen muutaman metrin päässä. Ap
Up