29 vuotias mies ja vain yksi seurustelu
Kommentit (32)
Ehkä ei ole vain löytänyt toista kiinnostavaa kumppania? Tai sitten on vastentahtoisesti sinkku.
Siis oletko itse tuollainen mies vai nainen, joka on kiinnostunut tuollaisesta miehestä?
Ei ole irtosuhteita myöskään ollut tällä tapauksella.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko itse tuollainen mies vai nainen, joka on kiinnostunut tuollaisesta miehestä?
Olen kiinnostunut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten olet pöljä, jos olet tuomitsemassa miestä tuolla perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en välttämättä olekaan mutta mietityttää kuitenkin.
Esim onko teillä tällaisia poikia (kysymys äideille)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en välttämättä olekaan mutta mietityttää kuitenkin.
Mikä siinä mietityttää?
Minä olin tuollainen pitkään, mutta en koe että mussa mitään varsinaista vikaa olisi. Olen vain sitä miestyyppiä joka ei ole koskaan naisia kiinnostanut eli introvertti, sosiaalisesti ehkä vähän "outo" koska en yleensä ole mukana missään massajutuissa. Eli yksinkertaisesti sanottuna en yritä miellyttää ketään. Nyt on menossa pisin seurustelujaksoni ikinä, pari vuotta, mutta yhteistä osoitetta meillä ei vielä ole.
Ymmärrän kyllä miksi joku saattaa tuomita meidänlaiset, kyllähän se saattaa ihmetystä herättää ettei ole koskaan seurustellut. Mutta jos tyyppi kiinnostaa, niin kannattaa antaa mahdollisuus.
Ja sitäpaitsi kyseinen henkilö tosiaan oli seurustellut, eli joo... enpä tiedä mitä outoa siinä sitten edes on!
T: 14.
Oletko siis ylipäätään ollut yhden naisen kanssa, vai paljon useamman mutta et seurustellut heidän kanssaan? Eka vaijtoehto herättäisi kiinnostukseni koska olen itsekin suhteissa lähes kokonaan kokematon. Toka toisi minulle paineita - ihastuin hiljattain uuteen tuttavuuteen mutta sainkin tietää että on ollut kymmeniä ja kymmeniä naisia. En siis ikimaailmassa uskaltaisi tehdä aloitetta hänenlaiselleen. Hän sitä paitsi pitäisi minua hulluna tai outona jos tietäisi totuuden...
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis ylipäätään ollut yhden naisen kanssa, vai paljon useamman mutta et seurustellut heidän kanssaan? Eka vaijtoehto herättäisi kiinnostukseni koska olen itsekin suhteissa lähes kokonaan kokematon. Toka toisi minulle paineita - ihastuin hiljattain uuteen tuttavuuteen mutta sainkin tietää että on ollut kymmeniä ja kymmeniä naisia. En siis ikimaailmassa uskaltaisi tehdä aloitetta hänenlaiselleen. Hän sitä paitsi pitäisi minua hulluna tai outona jos tietäisi totuuden...
Se mies on ollut vain yhden kanssa ja sekin kesti vain muutaman kuukauden. Muuten tuntuu että on ihan normaali tavallinen mies. Ei siis outo.
Ei herätä kummempia ajatuksia. Mieluummin vähemmän suhteita kuin kymmeniä naisia.
En tiedä mutta tulee kieltämättä mieleen että onko jotenkin heikko seksuaalivietti. Jos naiset ei ole kiinnostaneet tuon enempää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta tulee kieltämättä mieleen että onko jotenkin heikko seksuaalivietti. Jos naiset ei ole kiinnostaneet tuon enempää.
Ei niitä kunnon naisia niin vain kunnon mies löydä, saa kiinnostumaan itsestään ja vieläpä suhteeseen kanssaan. Määrä korvaa laadun, se on se nykyinen vallalla oleva ajatusmalli.
Onko automaattisesti nössö?