Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

29 vuotias mies ja vain yksi seurustelu

Vierailija
11.05.2020 |

Ja sekin aika lyhyt. Mitä ajatuksia herättää?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko automaattisesti nössö?

Vierailija
2/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirso, fuckboy tai syrjäytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ole vain löytänyt toista kiinnostavaa kumppania? Tai sitten on vastentahtoisesti sinkku.

Vierailija
4/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai huono itsetunto?

Vierailija
5/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko itse tuollainen mies vai nainen, joka on kiinnostunut tuollaisesta miehestä?

Vierailija
6/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole irtosuhteita myöskään ollut tällä tapauksella.

Vierailija
7/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oletko itse tuollainen mies vai nainen, joka on kiinnostunut tuollaisesta miehestä?

Olen kiinnostunut nainen.

Vierailija
8/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten olet pöljä, jos olet tuomitsemassa miestä tuolla perusteella.

Vierailija
9/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko tällaisia miehiä?

Vierailija
10/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en välttämättä olekaan mutta mietityttää kuitenkin.

Vierailija
11/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim onko teillä tällaisia poikia (kysymys äideille)?

Vierailija
12/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seurustellut koskaan.

N31

Vierailija
13/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo en välttämättä olekaan mutta mietityttää kuitenkin.

Mikä siinä mietityttää?

Vierailija
14/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuollainen pitkään, mutta en koe että mussa mitään varsinaista vikaa olisi. Olen vain sitä miestyyppiä joka ei ole koskaan naisia kiinnostanut eli introvertti, sosiaalisesti ehkä vähän "outo" koska en yleensä ole mukana missään massajutuissa. Eli yksinkertaisesti sanottuna en yritä miellyttää ketään. Nyt on menossa pisin seurustelujaksoni ikinä, pari vuotta, mutta yhteistä osoitetta meillä ei vielä ole.

Ymmärrän kyllä miksi joku saattaa tuomita meidänlaiset, kyllähän se saattaa ihmetystä herättää ettei ole koskaan seurustellut. Mutta jos tyyppi kiinnostaa, niin kannattaa antaa mahdollisuus.

Vierailija
15/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäpaitsi kyseinen henkilö tosiaan oli seurustellut, eli joo... enpä tiedä mitä outoa siinä sitten edes on! 

T: 14.

Vierailija
16/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis ylipäätään ollut yhden naisen kanssa, vai paljon useamman mutta et seurustellut heidän kanssaan? Eka vaijtoehto herättäisi kiinnostukseni koska olen itsekin suhteissa lähes kokonaan kokematon. Toka toisi minulle paineita - ihastuin hiljattain uuteen tuttavuuteen mutta sainkin tietää että on ollut kymmeniä ja kymmeniä naisia. En siis ikimaailmassa uskaltaisi tehdä aloitetta hänenlaiselleen. Hän sitä paitsi pitäisi minua hulluna tai outona jos tietäisi totuuden...

Vierailija
17/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis ylipäätään ollut yhden naisen kanssa, vai paljon useamman mutta et seurustellut heidän kanssaan? Eka vaijtoehto herättäisi kiinnostukseni koska olen itsekin suhteissa lähes kokonaan kokematon. Toka toisi minulle paineita - ihastuin hiljattain uuteen tuttavuuteen mutta sainkin tietää että on ollut kymmeniä ja kymmeniä naisia. En siis ikimaailmassa uskaltaisi tehdä aloitetta hänenlaiselleen. Hän sitä paitsi pitäisi minua hulluna tai outona jos tietäisi totuuden...

Se mies on ollut vain yhden kanssa ja sekin kesti vain muutaman kuukauden. Muuten tuntuu että on ihan normaali tavallinen mies. Ei siis outo.

Vierailija
18/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä kummempia ajatuksia. Mieluummin vähemmän suhteita kuin kymmeniä naisia.

Vierailija
19/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta tulee kieltämättä mieleen että onko jotenkin heikko seksuaalivietti. Jos naiset ei ole kiinnostaneet tuon enempää.

Vierailija
20/32 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta tulee kieltämättä mieleen että onko jotenkin heikko seksuaalivietti. Jos naiset ei ole kiinnostaneet tuon enempää.

Ei niitä kunnon naisia niin vain kunnon mies löydä, saa kiinnostumaan itsestään ja vieläpä suhteeseen kanssaan. Määrä korvaa laadun, se on se nykyinen vallalla oleva ajatusmalli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän