Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoiset lenkkikengät (juoksu) ostat?

Vierailija
11.05.2020 |

Kerro muuten käyttämäsi umpinaisen arkikäytössä olevan kengän numero ja minkä kokoisia lenkkikenkiä käytät.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

39. Saa olla isommat kuin arkikengät.

Vierailija
2/6 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42. Normikengät 40-41.

Tosin mulla on pitkille lenkeille (siis sinne n. 30+) käytössä aina väljemmät tossut, lyhyet lenkit juoksen napakammalla kengällä. Pidemmällä matkalla (aika monta kertaa rikki mennyt.. ) jalka turpoaa kuitenkin aina jonkin verran ja olen päässyt sen verran monta kertaa kynsistäni eroon, että oppinut käyttämään numeroa isompia juoksukenkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normikenkä 37,5 ja lenkkarit 38-39. Mua vaivaa aina sukat: ostan 36-38-koon sukkia,mutta pesussa kutistuvat pysyvästi kokoon 36. Ärsyttävää.

Vierailija
4/6 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut kengät 39-39,5, juoksukengät 39,5.

Miksi ihmeessä jotkut täällä ostavat kokoa tai kahta normaalikokoaan isompia? Eihän liian isoilla kengillä voi juosta!

Vierailija
5/6 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normikengät 39-40. Lenkkikenkä on vuosien kuluessa kokemuksesta suurentunut 41 numeroon ja hyvin pehmeään kenkään. Enemmin kahdet sukat vaikka päällekkäin, kuin pieni kenkä.

Vierailija
6/6 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muut kengät 39-39,5, juoksukengät 39,5.

Miksi ihmeessä jotkut täällä ostavat kokoa tai kahta normaalikokoaan isompia? Eihän liian isoilla kengillä voi juosta![/quote

Itselläni ainakin kantapää ja varpaat on heti rakoilla, jos kenkä on vähäkin ahdas. Varpat hakkaa alamäissä kärkeen jne. Ennemmin vedän narut kireämmälle, ja usein niitä saakin matkan edetessä löysätä, kun jalat turpoaa.