Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuskirurgia 40+ ikämuutoksiin?

Vierailija
11.05.2020 |

Miksi edellinen ketju poistui?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tiinajylhät näyttävät mielestäsi päivääkään ikäistään nuoremmilta, niin sitten jo...

Vierailija
2/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Tiinajylhät näyttävät mielestäsi päivääkään ikäistään nuoremmilta, niin sitten jo...

Tiinako on sinun käsityksesi onnistuneesta kauneuskirurgiasta? No, toisaalta mieluummin näyttäisin Tiina Jylhältä kuin nyt vaikka Mervi Tapolalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paniikki sulla on?

Vierailija
4/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa hyväksymään vanheneminen ja iän tuomat muutokset. Mikään ei ole pysyvää. Käytä energiasi muihin asioihin. Nyt ei tarvitse miellyttää kenenkään silmää. Toki pidä huolta itsestäsi.

Vierailija
5/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu ei nyt koske itsensä hyväksymistä, kiitos. Kokemuksia kirurgiasta kaivataan.

Vierailija
6/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin just etuhampaat, näkö on laseroitu toisesta silmästä, kajalit on pigmentoitu, samoin huulet, kulmat pitäis uusia.

Jos ois varaa niin korjaisin yläluomet ja nostaisin tissejä. Tai on varaa mutten viitsis maksaa niin paljon. Suonikohjutkin kaipais huutia.

Mut täytyy katsoo, miehen mielestä oon upea joten ehkä vielä odottelen..

N52

Vierailija
7/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei nyt koske itsensä hyväksymistä, kiitos. Kokemuksia kirurgiasta kaivataan.

kysymyksesi oli melko avoin. Toki voit lähteä tuolle tielle, joka on loputon rahanreikä eikä lopputulos aina niin onnistunut.

Vierailija
8/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelmana hamsteripussit ja löystynyt kaulan iho. Kellään kokemusta niiden poistosta? Ikää 43 ja muuten iho hyvä. Tuo kaulan ja leuan seudun ongelma vanhentaa ihan pirusti, inhoan miltä se näyttää ja tuntuu.

Vierailija
9/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa alkaa hyväksymään vanheneminen ja iän tuomat muutokset. Mikään ei ole pysyvää. Käytä energiasi muihin asioihin. Nyt ei tarvitse miellyttää kenenkään silmää. Toki pidä huolta itsestäsi.

Miellyttää kenenkään silmää..? Elätkö muita varten vai mitä ihmettä selität? Huomasitko mitä aloituksessa kysyttiin?

Vierailija
10/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus (ei hklökohtainen) on se että monet on tyytymättömiä kauneuskirurgisen hoidon lopputuloksiin. Älkää missään nimessä ainakaan menkö ulkomaille tai epämääräisiin hoitolaitoksiin Suomessa noita hoitoja teettämään.

Vierailija
11/26 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kellään aitoja kokemuksia?

Vierailija
12/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melanie Trump näyttää pirun hyvältä!!!!

Elvis-vainaan ex-vaimo priscilla näytti 60-vuotiaana kakskymppiseltä. Oli tosi hyvän näköinen, enää ei täysin.

Sitten Madonna?

Ei ole vielä omia kokemuksia. Luulisin että yhdistelmä erilaisii toimenpiteitä, luotettavassa paikassa.

Vierailija
13/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Elvis-vainaan ex-vaimo priscilla näytti 60-vuotiaana kakskymppiseltä. Oli tosi hyvän näköinen, enää ei täysin.

Sitten Madonna?

Ei ole vielä omia kokemuksia. Luulisin että yhdistelmä erilaisii toimenpiteitä, luotettavassa paikassa.

Mutta hormonilisän hankkinen, jos esim estrogeeni on laskenut, on eduksi.

Vierailija
14/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

N-77 kirjoitti:

Sitten Madonna?

Mutta hormonilisän hankkinen, jos esim estrogeeni on laskenut, on eduksi.

Ja dhea, kilppari jne.

Vierailija
15/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikää 47v ja kiitos, minkä lie, ihoni on kiitettävän sileä. Maksaläiskätkin hävisivät, kun lopetin nuvaringin käytön. Ainoa näkyvä ryppy on silmien välissä. Sen voisin jollain metodilla joskus poistaa.

Vierailija
16/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 47v ja kiitos, minkä lie, ihoni on kiitettävän sileä. Maksaläiskätkin hävisivät, kun lopetin nuvaringin käytön. Ainoa näkyvä ryppy on silmien välissä. Sen voisin jollain metodilla joskus poistaa.

Onko estrogeenisi hyvä? 

Vierailija
17/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leukaan ja leukalinjaan täyteainetta, se varmaan muuttaisi ilmettä. Itse en vielä ole ottanut mutta on vakaassa harkinnassa. Myöskin Botoxilla jos nostaa suupieliä niin hamsteripussit ei näytä niin suurilta.

Vierailija
18/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ongelmana hamsteripussit ja löystynyt kaulan iho. Kellään kokemusta niiden poistosta? Ikää 43 ja muuten iho hyvä. Tuo kaulan ja leuan seudun ongelma vanhentaa ihan pirusti, inhoan miltä se näyttää ja tuntuu.

Fillerit hamsteripusseihin, ehkä et edes muuta tarvitse vielä. Käsittely kestää 6-8 kuukautta, eikä maksa maltaita, keventää kasvoja hetkessä ilman, että kukaan edes huomaa, että mitään on tehty., näytät vain freesimmältä. Kaulaan ehkä,jossakin vaiheessa coolsculping.

Etsi luotettava klinikka, jossa tiedetään, mitä tehdään, älä sorru suuriin alennuksiin tai tosi halpoihin tarjouksiin, muuten näytät hetken kuluttua Tiina Jylhältä.

Vierailija
19/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa kirjoitti:

Leukaan ja leukalinjaan täyteainetta, se varmaan muuttaisi ilmettä. Itse en vielä ole ottanut mutta on vakaassa harkinnassa. Myöskin Botoxilla jos nostaa suupieliä niin hamsteripussit ei näytä niin suurilta.

Täyte aineet ovat parhaita luulisin. Siihen yhdistäisi hionnat ja lankakohotukset. Tosiaan v-linja leuassa. Täyteaineeksi jos joku luonnollinen, hyourliinihappo?

Voiko silmän alusia, ympäryksiä hioa? Vai mitä ohuelle iholle silmien alla?

Vierailija
20/26 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nopeasti vanhenevaa sukua, 35 vuotiaasta asti pusseja ym hoitanut mesolangoilla. Kasvot vain ja ainoastaan niiden takia yhä siedettävät. Nyt ensimmäistä vuotta kaula niin kauheassa kunnossa, että saa nähdä riittääkö langat siihen. Pelottaa, kun leikkauksiin ei varaa ole.. Ja tosiaan, se myös tuntuu! Tai en tiedä mitä tunnetta tarkoitit, sormilla kokeillen, vai kuten itsellä, sellainen kivulias polttava roikkuva tunne. Sama oli naamassa myös ennen lankoja, jo hieman yli 30 vuotiaana. :( Jos et siis ole vielä lankoja laitattanut niin suosittelen kokeilemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän