Unelmahäät 2020 Riina ja Aleksi
En löytänyt ketjua, pahoittelen jos on jo olemassa :P
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjotin et Aleksi on komee niin se poistettiin 😆
Ku valehtelit. Eipä ollut komee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin suht tavallinen pariskunta. Ja todellakin plussaa ettei ylipainoisia 😄
Jep, läskit alapeukuttaa 😄
Mitäs laitoit kaksi luonnehdintaa.
Kaukana tavallisesta pariskunnasta.
Hoikkis
Naimaton, lapseton ja yksinäinen pullukka oot 😎
Neljä kohtaa pieleen. Sinuna en lottois, ainakaan tällä viikolla. 😱
Vierailija kirjoitti:
Come to your face.
Come to your ass.
Vapise live love laugh. Tuosta kesän myydyin taulu av-mammojen koteihin.
No siis... Jos ensin käydään paasosen polttaritoimistossa viettääs polttarit ja siittä sitte unelmahäihin, ni kertoohan se nyt jonkunnäköisestä huomion hakemisesta... Ei pysty käsittää tällästä shown vetämistä. Ja vielä telkkarissa. 🤦
Mitä ihmettä ihmiset? Näissä häissä ei ollut mitään vikaa ja kiva pari. Morsian vähän ylipirteä mutta mitä sitten, ei mielestäni näin paljoa lokaa ansaitse niskaansa sen takia.
Olen varmaan outo, mutta musta tää oli pari jotenkin todella toisiltaan sopivalta vaikuttava ja jopa hieman herttainenkin
Seurasin sivusilmällä ja mieleen jäi lähinnä morsiamen kälätys. Ehkä ihan symppiksiä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin suht tavallinen pariskunta. Ja todellakin plussaa ettei ylipainoisia 😄
Jep, läskit alapeukuttaa 😄
Mitäs laitoit kaksi luonnehdintaa.
Kaukana tavallisesta pariskunnasta.
Hoikkis
Neljä kohtaa pieleen. Sinuna en lottois, ainakaan tällä viikolla. 😱
Avaa oma ketju omalle erinomaisuudellesi🤣
Noi muka hauskat alapääjutut oli vaivaannuttavia.
Tykkäsin siitä, että morsian uudelleenkäytti ja teki paljon itse koristeita. Lisäksi jäi mieleen lopusta se kohta, kun kun koristeltiin juhlapaikkaa ja morsian yhtäkkiä alkaa kehua kavereitaan. Pientä kontrastia kiukutteleviin morsiamiin, joita yleensä nähdää stressaamassa viime hetken valmisteluista. Kyllä siellä käkätyksen takana näyttäisi olevan jotain järkeäkin ;)
Nyt jo kahdessa jaksossa morsian ollut vihittäessä silmiinpistävän humalassa...
Pirtsakka morsian, höpöttää koko ajan, mutta ystävällisesti ja nyt pakko sanoo, jumalattoman komea mies tuo sulhanen. Onnittelut morsiamelle, olen kade.
Järkyttävää tuo morsiamen kälätys, en kestänyt kuunnella. Ainoa hyvä asia on tuo murre. Tuon pitäisi harjoitella hiljaisena olemista.
Papitar oli pahempi posmentaja, morsian ei ollut mitään tämän rinnalla. Kyllä alkoi ahistamaan, no papin tehtävä kuuluu miehelle, onkohan hänellä identiteetti kriisi.
Kyllä koko ohjelma on läpileikkaus suomalaisista järkyttävistä häätilaisuuksista ja juntteudesta.
Usein jo pelkkä näky vieraista antaa kuvan, mitä tuleman pitää. Lonkeroa/olutta talon nurkalla tai jopa suoraan auton takakontista jne.
Ihana tuo mies! Miten tommoset rasittavat muijat saa pidettyä noin ihania miehiä?!
Itse uuvun Riinamaisten ihmisten seurassa ja siksi varmaan ärsyynnyn heistä. Toki se ei ole heidän syy vaan oma vika
Tulee uusintana nyt telkkarista. Mitähän mahtaa heille kuulua nykyään? Mies ainakin hyvännäköinen, toivottavasti löytänyt parempaa? Onko muuten tämä morsian hieman ns. erikoistapaus?
Eiköhän kaikki morsiamet ja sulhot tällaisissa ohjelmissa ole vähän, eikä aina ihan niin vähänkään. erikoistapauksia?