Lihakset aivan julmetun kipeänä
Olen tehnyt älyttömän paljon fyysisesti rankkaa puutarhatyötä omalla pihallani. Nyt on hartiat ja erityisesti lapaluiden alla olevat lihakset olleet jumissa ja kipeänä yli viikon.
Voiko olla että lihakset ovat nyt kasvaneet ruumiillisen urakoinnin seurauksena, eivätkä ne enää mahdu luiden alle (esim. lapaluut) ja ovat siksi julmetun kipeitä. Sattuu vaikka on ihan paikallaan sängyssä.
Kommentit (7)
No ei lihakset kasva luiden alla. Oudoin teoria mitä olen ikinä kuullut.
Voi olla. Eräskin herra Notre Damessa soitteli kelloa niin paljon että kasvatti niskamuskelin.
Kyllä on mahdollista että noin käy, jos et ole tehnyt mitään fyysistä pitkään aikaan ja sitten yht äkkiä rehkit.
Mitä tästä opimme? Ei kannata tehdä mitään rasittavaa.
Voi taivahan vallat! Ei ne lihakset mihinkään kasva jonkun viikon-parin ruumillisella työllä. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että olet käyttänyt sellaisia lihaksia ,joita et ole muuten aikoihin käyttänyt ja näinollen ovat kipeänä 1-2 viikkoakin. Itse pesin just esim mattoja ,jossa jouduin rajusti hankaamaan. Tein yli voimieni oikealla kädellä ja tietty se käsivrsi on nyt ollu kipeänä määrätystä kohdasta jo yli viikon.
Näin on ollut asiat kautta maailman. Et ole ap mitenkään erikoistapaus.
se on ihana tunne kun lihakset kipeinä, tietää että on tullu tehtyä jotain.
tuohon pitää pyrkiä joka treeneissä.
Jos olet juonut redbullia työn lomassa niin sulle kasvaa siiiiiivet.