Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

57 v nainen. Aina väsyttää.

Vierailija
11.05.2020 |

Työn (fyysisesti raskasta) jälkeen vain nukun. Vetämätön ja aloitekyvytön. Innostumaton, mikä on uutta. Liikuntaa päivittäin mutta ei tarpeeksi, en jaksa. Jalkoja särkee. Onko ikätovereilla samanlaista?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Een jaksaisi rakastella nuoren kanssa eikä olisi intoakaan.

Rautavarastoja tutkitaan vielä, on työn alla.

T. Ap

-t. romukauppias

Vierailija
22/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kilpirauhasen vajaatoiminta ilmeni lihaksissa, Kauppakassien kantamisen jälkeen meni hetki ennen kuin sormet palautui ja sain avaimet kaivettua esiin. Kävelylenkkien jälkeen kesti 3-4 päivää lihassärkyä. Toisilla tulee kamala väsymys, joka ei lähde edes nukkumalla.

Sinulla voi toki olla työuupumustakin. Olen potenut sitäkin ja mikään ei innostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts mutta ei kiitos projektiavulle.

Lääkäriin oon menossa mutta uskon kyllä vertaistukeen ja myös ikäsiskojen kokemukselliseen apuun.

Siksi kyselen täällä palstalla ja mielelläni kuulisin lisää.

T. Ap

Vierailija
24/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama joka kevät alkaen kellojen kesäaikaan siirrosta. Valon nopea lisääntyminen ja aurinkoajan keinotekoinen muuttaminen.

Vierailija
25/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni diagnisoitiin pitkälti samoista syistä uniapnea. Testilaitteen kanssa nukuttuani tulos oli 40 hengityskatkosta tunnissa. Aamulla valmiiksi aina vetämätön olo vaikka miten oli nukkunut ja työpäivän jälkeen vähäinenkin puhti pois.

Kun sain C-PAP laitteen niin elämänlaatu parani huomattavasti, nyt saa nukuttua syvää hyvää unta ja aamulla paljon virkeämpi olo.

Uniapnea ei ole vanhojen ja lihavien sairaus, sitä esiintyy sekä miehillä että naisilla.

Pyydä lääkäriltäsi tuo mittalaite yli yön lainaan, se äänittää yön tapahtumat. Ja jos se ei ole unipanea, niin on sitten yksi syy suljettu pois.

Vierailija
26/26 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on väärä ruokavalio, et liiku tarpeeksi, et saa tarpeeksi hyvälaatuista unta, tai sulla on joku sairaus. Mä olen 54, ja elämäni kunnossa.

Odotapa kolme vuotta...