Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnyn voimakkaasti itseäni selvästi vanhempiin naisiin

Aloittaja
11.05.2020 |

Keittiöpsykologit, missähän on menty vikaan, kun kiinnyn usein kovasti itseäni 20-30 vuotta vanhempiin naisiin? Nämä saattavat siis usein olla puolituttuja tai henkilöitä, joita en oikeastaan edes tunne kunnolla (esimerkkinä samalla kadulla asuva nainen, jonka kanssa olen jutellut muutaman kerran). Saatan myös tuntea jopa koviakin mustasukkaisuuden tunteita näistä ihmisistä.

Olen siis hieman alle kolmekymppinen nainen, aviomies ja pari pientä lasta löytyy myös. Olen korkeastikoulutettu ja vakituisessa työssä. Uskon, että tähän syynä saattaisi olla monimutkainen suhde omaan äitiini...?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi nähdessämme tämä kiintymyksen kohteeni kovasti valitteli ikävöivänsä tytärtään, jota hän ei ole nähnyt nyt pariin kuukauteen. Minuakin harmitti heidän puolestaan, ja samaan aikaan sattuu ihan saatanasti, kun tietää, että oma äiti ei minua ikävöi, vaikka korona kestäisi kaksi vuotta... Onneksi pystyn suhtautumaan tähän asiaan niin, että olen oikeasti onnellinen (ja vähän kateellinen) heidän läheisistä väleistään. Olen myös onnellinen, että tämä kiintymykseni kohteeni halusi minulle asiasta "avautua."

Vierailija
22/22 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo muutaman kuukauden takainen ketju, mutta monet viestit olivat, kuin omasta suustani. Kuulosti ihan pelottavan tutulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi