Olen huomannut, että moni mies, joka nuorena mollaa lihavia naisia, päätyy vanhempana kuitenkin pullukan kanssa parisuhteeseen
Kommentit (26)
Iäkkäämmistä ihmisissä on hyvin suuri osa lihavia. Onko varma, etteivät ne naiset ole lihoneet liiton aikana.
ihmekös tuo kun naiset lihoaa vanhetessaan-
Haha, voi olla. Ex-mies varoitteli tyyliin "Jos lihot 5kg niin jätän sut". Olin ja olen normaalipainoinen. Muutenkin aina mollasi ylipainoisia.
Reilu 10 vuotta eromme jälkeen meni naimisiin hyvin, hyvin pullean naisen kanssa. Nauratti vähän.
Yllättävän moni nuori mies, joka mollaa lihavia naisia, on itse lihava.
On pieni ero pullukan ja lihavan välillä.
Vanhemmiten vähän pyöreämpi = myös rintavampi ja persevämpi alkanut miellyttää silmää, en kyllä ole ikinä pitänyt mistään ihan luuviuluista kuikeloista enkä erottuvista lihaksista naisilla.
Tästä muistuu mieleeni eksäni: hän aina kommentoi ihmisten neniä. Oli isot klyyvaria ja outoa ja rumaa.... itse en edes huomannut.
Olen kiinnittänyt huomiota vain yhden ihmisen nenään. Harvinaisen iso peruna. Ja se on hänen nyksällänsä.
Juu, aloituksessa on perää,
Kuulostaa mun kollegalle. Vielä n. 5v sitten haukkui lihavia naisia mätisäkeiksi, haukkui myös yh-äitejä ettei itse pitkällä tikullakaan koskisi. Kuulemma ainoastaan hoikka, kaunis ja lapseton kelpaa.
Arvatkaas onko se nyt yhdessä yyyberläskin, ei-niin-kauniin yh-mamman kanssa, no on 😂😂😂
Itseasiassa aika usein nämä lihavia naisia haukkuvat ovat hulluna niihin, mutta kun se on kielletty asia niin se pitää mahdollisimman hyvin peittää. Vähän kuin kaappihomot yleensä kiusaa homoja.
Vanhemmiten ulkonäkö merkitsee vähemmän ja muut seikat enemmän. Se on varmaan vaikea uskoa kun on 25v ja törröttävä perse, hiuslisäkkeet, ankkahuulet ja räpsyripset on tärkeintä maailmassa
Vanhemmiten ne liikakilottomat naiset tuppaa olemaan aika vähissä, joten pitää tyytyä, jos ei halua jäädä yksin. Omakin taso laskee ajan myötä. Luonteen merkitys korostuu myös iän myötä ja silloin voi jotkut lihavatkin nousta vaihtoehtoihin. Itselläkin nyt hyväluontoinen pullukka. Ei ehkä himota niin paljon kuin joku normaalipainoinen, mutta tyydyttää silti. Lihavien mollaamista jatkan edelleen.
Täälläkin moni voisi kaiken kaloreitten laskemisen ja rasvaprosenttien mittaamisen sijaan panostaa henkiseen pääomaan.
Ihminen on paljon muutakin kuin pelkkä "läski".
Mikä lihavissa naisissa on niin kiinnostavaa, että niistä jatkuvasti täällä kirjoitellaan ja kommentoidaan?
Miksi juuri lihavat naiset?
Miksei ne luuviulut ja anokrektiset naiset, joiden jalat ovat kuin tikut, ja jotka ovat kuin liikkuvia luurankoja?
Miksei heistä kirjoitella?
Vierailija kirjoitti:
Mikä lihavissa naisissa on niin kiinnostavaa, että niistä jatkuvasti täällä kirjoitellaan ja kommentoidaan?
Miksi juuri lihavat naiset?
Miksei ne luuviulut ja anokrektiset naiset, joiden jalat ovat kuin tikut, ja jotka ovat kuin liikkuvia luurankoja?Miksei heistä kirjoitella?
Siksi koska on valitettavan monella naisella käsitys normaalivartaloisesta on nykyisin tämän jutun kaltainen https://www.is.fi/laihdutus/art-2000006501481.html
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten ulkonäkö merkitsee vähemmän ja muut seikat enemmän. Se on varmaan vaikea uskoa kun on 25v ja törröttävä perse, hiuslisäkkeet, ankkahuulet ja räpsyripset on tärkeintä maailmassa
Tämä. Kyllähän noita neli-viiskymppisisiä wanna-be-kuumia näkyy, mutta on se vähän..öh. Saahan sitä ulkonäöstään välittää mutta jos ihminen oikeasti kypsyy luonteeltaan, hän hyväksyy ikääntymisensä. Kaikki muutkin vanhenee, myös ne nuoret ajallaan. Nuorekkuuden vimmainen tavoittelu ei ole tyylikästä, ikänsä hyväksyminen on.
Terveet elämäntavat sopii kauneushoidoksi keski-iästä ylöspäin.
Miksi oi miksi lihavat tehtailevat näitä aloituksia koko ajan?
Poistun.
Ja mistäköhän sä tiedät kaikkien pullukoiden puolisoiden käytöstavat lapsena ja nuorena?
No katos kun ne luuserit eivät ikinä saa sitä kuuma ja timmiä salikissaa. Tosin ei niistä suurin osa saa edes sitä pullukkaa.
Karma is a bitch