Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä etäkahvitauoilla se yks joka ottaa oman lapsensa s

Vierailija
11.05.2020 |

Onko teilläkin se yks joka ottaa etäkahvitauoille sen oman lapsensa jonka juttuja pitää kuunnella ja sitten pitäisi olla niin saakelin kiinnostunut siitä eskarilaisesta ja koko kahvitauko menee tämän kersan juttuihin? Itse tein ratkaisun tähän! En osallistu koko juttuun.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod ole 😅😅

Vierailija
2/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole etäkahvitaukoja, mutta yhdellä on stand-upeissa välillä lapsi mukana. Onneksi puhutaan englantia ja tää lapsi vain saksaa, joten se toljottaa hetken ihmeissään ja sitten häipyy jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oletteko tietoisia, mutta useimmilla etätöitä tekevillä on ne lapset siellä kotona (normaalisti ne olisivat työpäivän ajan hoidossa), ja lastenhoidon ja etätöiden yhdistäminen on välillä aika vaikeaa, kun ne lapset tunkevat häiritsemään. Tämä on oikeastaan se syy, miksi lapset ovat normaalisti hoidossa tai koulussa, kun vanhemmat ovat töissä.

Vierailija
4/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pidetty etäkahvitaukoja.

Vierailija
5/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jos olisi, niin ottaisin etälopputilin.

Vierailija
6/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, oletteko tietoisia, mutta useimmilla etätöitä tekevillä on ne lapset siellä kotona (normaalisti ne olisivat työpäivän ajan hoidossa), ja lastenhoidon ja etätöiden yhdistäminen on välillä aika vaikeaa, kun ne lapset tunkevat häiritsemään. Tämä on oikeastaan se syy, miksi lapset ovat normaalisti hoidossa tai koulussa, kun vanhemmat ovat töissä.

Siis ihanko totta? En ole aloittaja, mutta kyllä mä ihan hyvin ymmärrän sen, että lapset keskeyttää välillä. Ei sitä rakkauden hedelmää tarvi kuitenkaan erikseen kutsua vierailevaksi artistiksi. Ihan helppoa sanoa, että hei, en nyt ota osaa esim. etäkahvitteluun vaan käytän sen ajan mukulani viihdyttämiseen.

Vierailija
7/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähemmän luulisi kiinnostavan, että etänäkin saa ”viihtyä” kuunnellen noita juttuja. Olen samasta syystä lopettanut etäkahvitauot, kun ei siellä mitään normaalia juttelua tunnu syntyvän.

Vierailija
8/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vähemmän luulisi kiinnostavan, että etänäkin saa ”viihtyä” kuunnellen noita juttuja. Olen samasta syystä lopettanut etäkahvitauot, kun ei siellä mitään normaalia juttelua tunnu syntyvän.

En nyt ihan ymmärrä, miten viestisi liittyi omaani...

Vierailija
9/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei ole kukaan tuonut näytille. Pari koirahurahtajaa istuttaa turrensa viereensä ja sitten on niin hauskaa, kun koirat istua möllöttävät siinä. Eikä niinkään tauoilla, kun tauko on omaa-aikaa, eikä pönötetä koneen äärellä. Palavareissa ne koirat sitten "hauskuuttaa".

En tajua mitä hauskaa niissä on. Itse haluaisin, että nuo virtuaalipaltsut hoidetaan nopeesti, että pääsis oikeisiinkin töihin. Menee aivan tarpeettomasti aikaa, siihen koirille kikattamiseen.

Vierailija
10/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa esiintyä kameran edessä enkä osaa olla luonnollinen. Samoin en osaa jutella vieraille lapsille luontevasti, joten olisi todella kiusallisia tuollaiset kahvitauot. Sitten mua ei haittaa, jos ei tarvi sanoa mitään. Mutta sitten saa lastenvihaajan maineen, vaikka pidän lapsista. Etäkahvitauot ovat perseestä.

Vierailija
11/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole itse törmännyt. Olis todellinen painajainen, etäkahvipaussit ja vielä jonkun mukelo siellä sössöttämässä. Itse ainakin miellän yhteiset kahvipaussit epävirallisiksi tapaamisiksi joissa voidaan puhua työasioista(kin), kertoa vapaasti kuulumisia ja jakaa kokemuksia. Jonkun lapsen tarinoinnin pakkosyöttö ei siihen, ainakaan mulle, oikein istu. Onneksi voi olla mutella tai lähteä muihin hommiin. "Sori, alkaa paltsu johon pitää valmistautua" tai "puhelu, tää on pakko ottaa" ;DD 

Vierailija
12/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta jos olisi, niin ottaisin etälopputilin.

Kiitos etänauruista, tuli tarpeeseen.

Vierailija
13/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans ihan turhaa aikaa menee kaiken maailman turhiin hölötyksiin, jos vetäjällä ei oo langat käsissään - niin ..ttu et menee elämä hukkaan siellä odotellessa. Esimerkiksi tänään alkoi yks uusi homma ja ensin käytettiin tunti (1 h!) siihen että kaikki esittäytyivät. Siis miksi ?! Me ei tulla olemaan missään tekemisissä tämän jälkeen. OIs vain vetäjät esittäytyneet ja sitten asiaan!

Vierailija
14/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se sinunkin 5v istuu siinä sun vieressä kaikki palaverit?

Vierailija
15/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pidä toimistollakaan kahvitaukoja kollegoiden kanssa juuri siksi ettei kiinnosta niiden penskat tai penskojen osaamiset. Tai koirat. Tai miehet. En siis osallistu myöskään etäkahveihin

Vierailija
16/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä palaverit? Ei mulla ole mitään palavereja, olen yksinyrittäjä ja hoidan lähes kaikki asiat sähköpostilla. 

Vierailija
17/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsia ja lemmikkejä. Työkavereiden lapset näkyvät osaavan käyttäytyä ja puhuvat vain kysyttäessä jotain. 

Vierailija
18/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kans ihan turhaa aikaa menee kaiken maailman turhiin hölötyksiin, jos vetäjällä ei oo langat käsissään - niin ..ttu et menee elämä hukkaan siellä odotellessa. Esimerkiksi tänään alkoi yks uusi homma ja ensin käytettiin tunti (1 h!) siihen että kaikki esittäytyivät. Siis miksi ?! Me ei tulla olemaan missään tekemisissä tämän jälkeen. OIs vain vetäjät esittäytyneet ja sitten asiaan!

Vihaan näitä esittäytymisiä, todellista ajanhukkaa. Lähinnä kilpaillaan siitä, kuka kehtaa itseään räikeimmin kehua ja keksiä puolet saavutuksistaan. Pahinta on, että toiset ei ymmärrä ettei ole tarkoitus alkaa selostaa koko elämäntarinaansa yms. 

Onpa tullut sellastakin nähtyä, että esittäytymiskierros tehdään useampaan kertaan saman paltsun aikana kun ihmiset tulee eri aikoihin XDD Siinä ei vetäjä ole tehtäviensä tasalla.

Vierailija
19/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mutta ei todellakaan haittaa jos lapset joskus näkyvät ja kuuluvat. Jaksamista.

Vierailija
20/22 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä palaverit? Ei mulla ole mitään palavereja, olen yksinyrittäjä ja hoidan lähes kaikki asiat sähköpostilla. 

Miksi edes osallistut tähän keskusteluun, jos et käy teamsissä webkamera päällä palavereita?