Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko vielä kasarikaunotar Sabrinan? Tältä 52-vuotias laulaja näyttää nyt

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ikääntyminen lihota sabrinaa?

Vierailija
2/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sentään näyttää 20v ikäistään nuoremmalta. Toisin ku se suomimamma joka iltalehdessä väitti että näyttää 10vnuoremmalta. Ottakaa vanhemmat naiset mallia sabrinasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin myös kuvat, ja on kyllä uskomattoman hyvin säilynyt viiskymppinen! Voihan olla, että jotain pientä kauneuskirurgiaa on tehty, mutta kyllä taitaa olla kauneus ja nuorekkuus enemmän geeneissä. Ei kyllä moni näytä tuolta viisissäkymmenissä.

Vierailija
4/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän sentään näyttää 20v ikäistään nuoremmalta. Toisin ku se suomimamma joka iltalehdessä väitti että näyttää 10vnuoremmalta. Ottakaa vanhemmat naiset mallia sabrinasta

Miltäs itse näytät? Mitä jos puhuttais siitä välillä?

Vierailija
5/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän 38 vuotiaalta mieheltä.

T.M38

Vierailija
6/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.

Ei kyllä uskoisi 52 vuotiaaksi.

Vierailija
7/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbihan siinä.

Vierailija
8/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän 38 vuotiaalta mieheltä.

T.M38

Ei tuo kerro kyllä yhtään mitään. Luulen kuitenkin, että maailmassa on aika monta komistusta, josta tuollaisen kaltaisesi vanhemman miehen pitäisi ottaa mallia. Otatko nyt?

9/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten me otamme mallia toisen geeneistä? Kerro!

Vierailija
10/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin myös kuvat, ja on kyllä uskomattoman hyvin säilynyt viiskymppinen! Voihan olla, että jotain pientä kauneuskirurgiaa on tehty, mutta kyllä taitaa olla kauneus ja nuorekkuus enemmän geeneissä. Ei kyllä moni näytä tuolta viisissäkymmenissä.

No, vähän enemmän kuin ”jotain pientä” on taidettu kauneuskirurgiarintamalla tehdä :D Mutta tyylikkäästi ja hyvällä maulla on tehty ja hoikassa kunnossa on Sabrina itsensä pitänyt. Hyvältä näyttää - paitsi ikäisekseen, myös monen 20-30 -vuotiaan rinnalla.

Vierailija
11/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kuulkaa ottaa Iltalehteen yhteyttä, että mua pidetään jatkuvasti 20 vuotta oikeaa ikääni vanhempana. Vastakin äitiäni luultiin mun tytöksi ja tämä ei edes ole kaikkein pahinta, mitä on tapahtunut.

Vierailija
12/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmean näköinen, kuiva akka. Leikkauksia tehty useita naamaa kiristetty kuin Kauniitten ja rohkeitten Brookella tai Taylorilla. Vaikka suomiakka on paksu, ei se ainakaan ole leikelty ton ikäsenä. Hyh. Hirvee akka.

13/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallin ottaminen tästä naisesta vaatisi ylimääräistä rahaa kymmeniätuhansia euroja.

Kauneuskirurgia on kallista ja siinä on isot riskit.

Mitä kauneusleikkauksia sinä olet teettänyt näyttääksesi 20 vuotta nuoremmalta?

Vierailija
14/14 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facelift, Lipo ja nosejob. Siinähän sitä luonnollisuutta kerrassaan. Kuvatkin näemmä filtteröity 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän