Suosikkialkoholijuomasi? Kysely!
Kommentit (24)
Ei mikään noista. Ei kenenkään pitäisi juoda.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sellaiset ihmiset voi juoda, jotka siihen kohtuudella pystyvät.
Hah, yllättävää ettei suomalaiset sano että VIINA. Ehkä ajat on sitten muuttuneet.
Vierailija kirjoitti:
Kuzi?
No nyt on hyvää läppää!
Itse annoin ääneni punaviinille.
Plevnan Tähti-olut suosikkini, saan sitä muutaman kerran vuodessa ja aina maittaa niin hyvin.
Ihan mahdoton valita, kun juomamieltymys vaihtelee niin tilanteen mukaan. Puna- ja valkoviini niille sopivan aterian kera tai rentoon illanviettoon, viski jäillä, kun haluaa kuunnella yksin musiikkia ja rentoutua, olut tilanteen mukaan, Olvin nelonen mökkitalkoisiin, hyvä sour terassilla jne.
Hienoa, että tämä kysymys on minun henk.koht. Sophien valinta...
Pidän erityisesti kahvi- ja kermalikööreistä, kerma/maitopohjaisista juomasekoituksista. Valkovenäläinen onkin suosikkidrinkkini, helppo valmistettava myös kotioloissa. Useimmin tulee kuitenkin ostettua Baileysia.
Ääneni annoin likööreille.
Vierailija kirjoitti:
Plevnan Tähti-olut suosikkini, saan sitä muutaman kerran vuodessa ja aina maittaa niin hyvin.
Tampereen Plevnan? Eikös sieltä saakin nykyään ostettua mukaan niiden oluita, sixpackejä kai?
Vierailija kirjoitti:
Kovalla kiireellä piti päästä kommentoimaan asiaa jonka ei pitäisi sua kiinnostaa ollenkaan 😂 Oletko kuivilla oleva alkkis?
Kuiva omenasiideri. Growmoor tai Happy Joe mieluiten.
Itse kovana viskin ystävänä olen ymmälläni. Eikö suomalaiset sitten vaan ole viskikansaa?
GT eli väh. makeat cocktailit ehdottomasti!
Votka blissattuna hyvään tuoremehuun tai kivennäisveteen. Toisella sijalla rutikuiva valkoviini.
Punaviini olisi hyvää mutta mulle tulee pienestäkin määrästä järkyttävä päänsärky, samoin värillisistä viinoista.
Olutta saunassa, seurassa skumppaa ja pihvin kanssa punkkua. Lentokoneessa GT:tä.
Pidän hyvistä konjakeista ja skottiviskeistä. Eli joku muu.