Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulin saunasta ja naapurin ukko istui sisällä

Vierailija
11.05.2020 |

Jäin tähän odottelemaan.. Pelästyin julmetusti. Puita lähdin hakemaan, tajusi tulla perässä.
Ja asia oli, on lumet sulaneet viikossa paljon.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naapurin ukko tajusi tulla perässä niin ei tullut sinulle hukkareissua.

Mutta, kaunis runo kertakaikkiaan.

Vierailija
2/3 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerran naapurin vanha ukko istui kiikkustuolissa tuvassa kun heräsimme. Nukuimme silloin tuvassa, makkarissa oli remontti. kello oli 7. Oli kuulemma jo tunnin siinä odottanut, että milloin nuapurit suvaihtoo herätä. :D :D :D . Joo maalla asutaan ja ei lukita ovia yöksi. Ihan vaan oli sosiaalinen visiitti, ei asiaa. Sen verran jouduin pyytämään, että menisi eteisen puolelle hetkeksi, minä kun nukun eevan asussa kesät talvet. Sit keitettiin kahvit ja juteltiin kylän juorut. En mä siitä hermostunut, mutta ehkä häntä nuoremmilta en ihan tuollasita suvaitsisi. Nykyään ko. henkilö asuu tehostetussa palveluasumisessa, ja jos mä käyn sen luona vierailulla, niin samaahan minäkin teen. Istun sen huoneessa ja odottelen, että heräisiköhän. Sit keitetään kahvit (tai pyydän joutaisiko henkilökunta keittämään, papalla ei ole omaa keitintä) ja pullat tuon mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä et laita ovea lukkoon kun menet saunaan🤔 jokuhan voi tulla pahat mielessään sisälle sillä välin. Nyt oli onneksi vaan naapurin ukko.