Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alaikäistä tyttöä (jolla ollut viinapullo mukana pakkasessa) aletaan etsiä vasta lähes viikon jälkeen.

Vierailija
2/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö sitä ole etsitty katoamisesta lähtien?

Ihan hirveetä :( Itsellä saman ikäinen poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän ne omaiset eivät kolunneet jokaista milliä kotikylässään.

Vierailija
4/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö sitä ole etsitty katoamisesta lähtien?

Ihan hirveetä :( Itsellä saman ikäinen poika.

Vierailija
5/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä ilman etsintäkoiria 1 neeliökilometrikin on jo suuri alue

Miksihän ne omaiset eivät kolunneet jokaista milliä kotikylässään.

Vierailija
6/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin etsinnät olisi pitänyt aloittaa heti kun tiedettiin, että tytöllä oli viinapullo mukana. Surullista.

Vierailija
7/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottanut apua;(

Mä syytän kyllä nyt poliiseja.

Vierailija
8/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuna etsinnöissä?

Vierailija
9/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Noraa olisi etsitty samalla intensiteetillä kuin rikkaampien vanhempien lapsia niin hän olisi voinut selvitä hengissä!

Niin se vaan on. Jos haluaa että asiat etenevät nopeasti tässä maassa siitä pitää itse maksaa.

Suuret surunvalittelut vanhemmille. :(

Vierailija
10/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitäänkö samana iltana vai viikon päästä.

Mutta eikö Nora kadonnut aamupäivällä? En tiedä mistään viinapullosta itse mitään, mutt jos hän on sellaisen kanssa ollut liikkeellä, herää kysymys, MIKSI nuorerlla týtöllä on niin paha olo, että täytyy torstaiaamupäivällä juoda itsensä tajuttomaksi? Se ei meinaan ole mitään vatuuttomien teinien normaalimenoa, se normaalimeno tappaa viikonloppuöisin, ei torstaiaamupäivisin. Mitä siis oikein on tapahtunut? Kuka ei ole auttanut siinä missä lähimmäistä pitäisi auttaa?

Vierailija
11/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se väärä "juna-asemalla nähty" epäily vei harhaan yms.

Raukka olikin vaan juonu viinaa (80 volttista) ja kukaan ei katsonut perään. Tyttö parka halusi vaan vetää kännit (harmitti että jäi koulussa kiinni tupakanpoltosta yms) ja olla vähän rauhassa. Voi pientä :(. Onneksi ei ollut hällä väkivaltainen loppu.

Vierailija
12/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin löytyi tytön laukku ja tyttö löytyi muutaman kymmenen metrin päästä hetkeä myöhemmin

Voihan v........! Ihan oikeasti - jos tässä paljastuu joku pervomurhaaja syylliseksi niin.... Vaikka kovastihan nyt sanottiin että ei epäillä (ainakaan nyt heti) tappoa.

Vierailija
13/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei mikään kiltti tyttö ja siksi poliisit aikailivat

Vierailija
14/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuma on järkyttävä, mutta ei varmaankaan poliisin syy. En ymmärrä miksi niin ajattelet. Aina on helppo syyttää yhteiskuntaa, vika on koulussa tai poliiseissa.

odottanut apua;(

Mä syytän kyllä nyt poliiseja.

Vierailija
15/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä luin useammasta mediasta. Miksi tällaista haluttiin levittää, vai eikö se äiti muka oikeasti tiennyt tyttärensä elämästä mitään..? Jos kerran viikollakin joi kännejä??

Vierailija
16/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin lähdetään poliiseja syyttelemään, olisi hyvä tietää, missä vaiheessa poliisi on saanut tietää siitä, että lapsella oli ollut tapana juoda kännejä viikollakin ja koulussa oli ollut mukana vahvaa viinaa. Jos tämä on tiedetty heti, niin sitten ihmettelen, että maastoetsintöjä ei ole käynnistetty heti katoamispäivän iltana. Tosin etsinnät eivät ole kovin nopeita, kun katoamisalueesta ei ole suurta varmuutta, joten tuskin olisi nopeista maastoetsinnöistä ollut apua. Nytkin kesti kaksi päivää löytää maastoetsinnöillä.

Ja kun ei oikeastaan voida olettaa, että päätöstä maastoetsinnöistä olisi ehditty tehdä ennen katoamispäivän iltaa, siitä muutama tunti kun hälytellään vapaaehtoinen pelastuspalvelu ja koirat. Koiria on yleensä käytettävissä aina niukasti ja kun katoamispaikkaa ei tiedetty, ovat etsinnät ilman koiria aika toivottomia. Helikopterilla ja lämpökameralla olisi ehkä saatu tuloksia, jos se olisi ollut liikkeellä todella aikaisessa vaiheessa, mutta silloin tieto siitä, että Noralla oli viinapullo ja että on todennäköistä että aikoo juoda itsensä yksin metsässä sammumispisteeseen olisi pitänyt olla heti.

Näin mä luin useammasta mediasta. Miksi tällaista haluttiin levittää, vai eikö se äiti muka oikeasti tiennyt tyttärensä elämästä mitään..? Jos kerran viikollakin joi kännejä??

Vierailija
17/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

riittää joka viikonlopulle ja myös viikolle.

Olen lastenosastolla sairaanhoitajana ja jokaiselle viikonlopulle mahtuu humalaisia 9-16 v nuoria, jotka joku ohikulkija on löytänyt tajuttomana jostain ojasta tai tienvierustalta.

Se on oikeasti surullista katseltavaa. Ja toiset tulevat samasta syystä useamman kerran.

Vierailija
18/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikaani ei seiskaluokkalaiset juoneet kännejä tai kulkeneet viinapullon kanssa. Tai ei siis tavallisest tytöt vaan ns kovikset. Näin siis 80-luvulla. On meno muuutunut.

Vierailija
19/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisihan se on syyllinen, kun teini-ikäinen juo pullon viinaa ja sammuu hankeen..Tosi surullinen tapaus, mutta älkää heti jaksako aloittaa tota p:n jauhantaa, pliis..

Vierailija
20/44 |
05.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu, että alussa oli sellainen "tässä taas yksi teini karannut kotoa"-mentaliteetti. Ei oikein edes tosissaan etsitty. Mun mielestä jos alaikäinen häviää pitää AINA alkaa etsimään heti eikä viikon päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi