Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen hygienia

Vierailija
11.05.2020 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt 2kk. Hän jättää kädet ja hampaat pesemättä. Olen sanonut molemmista, ja käsiä hän pesee 80% wc-käynneistä, eli parempaan suuntaan. Mutta hampaiden pesu on mahdoton. Mainitsen asiasta joka päivä, hän toteaa, että aivan, täytyy pestä. Mutta unohtaa asian. Mainitsen jopa 4krt päivässä. Sitten hän pesee. Mitä ihmettä? Sanoin, että tämä on iso asia minulle, ja hän ottaa palautteen hyvin vastaan ja toteaa, että olen oikeassa. Silti asia ei muutu. En pussaile ennen kun hän pesee aina hampaat. En halua nalkuttaa, mutta mitä voin tehdä?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi aikuinen miesystävä.

Vierailija
2/7 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Joko hyväksyt pesemättömyyden ja lopetat valituksen tai etsit miehen, jolla on parempi hygienia.

Olet jo näyttänyt miehelle, että pysyt hänen kanssaan, vaikka hän onkin paskainen, joten miksi hän muuttaisi tapojaan? Eihän hänen tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi tehdä mitään. Joko hyväksyt pesemättömyyden ja lopetat valituksen tai etsit miehen, jolla on parempi hygienia.

Olet jo näyttänyt miehelle, että pysyt hänen kanssaan, vaikka hän onkin paskainen, joten miksi hän muuttaisi tapojaan? Eihän hänen tarvitse.

Eli kommenttisi on klassinen: jätä se.

Ap

Vierailija
4/7 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. En katsoisi tullaista porsastelua sekuntiakaan. Teillähän on paskabakteereja kaikki pinnat täynnä, ja hampaatkin mätänevät suuhun.

Kuvottavaa.

Vierailija
5/7 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kommenttisi on klassinen: jätä se.

Ap

Joko jätät tai sopeudut. Et voi toisen käytökseen suuremmin vaikuttaa. 

Vierailija
6/7 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
7/7 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko olla miehelle äiti vai nainen, joka sekä arvostaa häntä että haluaa häntä intohimoisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi