Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapia ei toimi?

Vierailija
10.05.2020 |

Olen ollut nyt pari kuukautta terapiassa, eikä asiamme ole edennyt oikein mihinkään. Syy on luultavasti minussa. En ole ollut ikinä hyvä kertomaan tuntemuksistani muille. Sen lisäksi valehtelen kokoajan terapiassa, että kaikki asiat olisi paremmin kuin oikeasti on. Pitäisikö vain suosiolla lopettaa terapia, kun ei siitä tule mitään? Tuntuu myöskin, että terapiassa ei ole oikein mitään puhuttavaa ikinä. Ärsyttää välillä myös terapeuttini, kun tuntuu, että hän aina vain lässyttää minulle. Tällaistako terapian kuuluu olla vai? Mulla siis terapiaa määrätty ahdistuneisuushäiriöön..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa valehtelemasta. Sillä et saa mitään aikaan, ei terapia etene jos et avaudu...

mutta muista, terapeutti avaa solmuja, muttei sido rusetteja; se isoin työ täytyy tehdä itse. 

t. toinen ahdistuneisuushäiriöinen

Vierailija
2/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro terapeutille kaikki nuo asiat: että terapeutti lässyttää, terapia ei etene jne. Eli kuten edellinen jo sanoi , puhu avoimesti.

Kyllä se siitä.

Terapia on hidasta. Minulla meni vuosi ennenkuin alkoi tapahtua. Sitten kolme vuotta että olo alkoi olla siedettävä ja siitä vuosi että parannuin siihen malliin, että terapia tuli loppuunsa.

Ja voimia. Se ei ole helppoa.

Vierailija
4/4 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vielä lopeta. Kerro tuntemuksistasi terapeutillesi. Anna itsellesi aikaa opetella puhumaan asioistasi. Kirjaa vaikka paperille ylös asioita, joista voisit puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän