Mitä ajatuksia herättää 16-30v nainen joka harrastaa "pelaamista"?
Mulle tulee mieleen että hakee jotenkin huomiota epätoivoisesti miehiltä. Yksi tälläinen nainen olisi kiinnostunut mutta en tiedä.. Ja en puhu mistään mobiili facebook peleistä, vaan ihan tietokoneella tai konsolilla tunteja viikossa/päivässä.
M25
Kommentit (14)
Tarkista Steamista kuinka monta tuntia se on oikeasti pelannut.
Siis tarvitaanko siihen pelaamiseen pippeli ja kivekset, vai onko tässä nyt joku sellainen tulokulma, jonka vain nuoriso ymmärtää?
Eiköhän suuri osa harrasta?
Itse olen 45 v nainen ja pelaan paljon. Löytyy huippuvarusteltu peli-PC, virtuaalilasit jne. Pelaaminen on tärkein harrastukseni. Miehiltä en aseksuaalina hae huomiota, enkä kyllä ymmärrä miten pelaamalla yksin yksinpelejä kotonani keltään huomiota saisinkaan.
Oikeasti, 25 v kyselee tuollaista? Luulin että ne on jotkut 40+ ikäluokat, joissa on vielä tuota ajatusta että pelaaminen olisi enemmän poikien tai miesten hommaa. Koska sen ikäisissä usein vain it/teknisillä aloilla olevat naiset pelaa enemmän. Nuoremmissa olen käsittänyt tyttöjen pelaamisen olevan ihan yhtä yleistä kuin poikienkin.
En tunne ketään 16-30 -vuotiasta. Ilmeisesti joku aika-avaruusjatkumon ulkopuolelle jäänyt omituisuus.
Minä olen 30v nainen ja olen harrastanut tietokoneella ja konsoleilla pelaamista kauemmin kuin sinä olet ollut olemassa. Mutta tietysti 4-vuotiaana ajatus oli että tällä saa tulevaisuudessa huomiota miehiltä :)
Lienee tuon naisen etu, että et ole kiinnostunut.
Naiset pelaa yleensä jotain Stardew Valleyta, Simsiä ja muita tuollaisia tyttöjen pelejä.
Kyllähän se aika noloa on. Naisen kuulusi kuitenkin palvella miestä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pelaa yleensä jotain Stardew Valleyta, Simsiä ja muita tuollaisia tyttöjen pelejä.
Juu, näitähän me pelataan. Tietysti.
Kyllä kyllä. Introvertti erakkona ”haen” huomiota miehiltä pelatessani The Long Darkia, my summer car:ia, stronghold crusaderia, farming simulator 19, euro truck 2 simulaattoria jne.
Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä muut ajattelee minun pelaamisesta..
Ensi kuussa 33v nainen. Eiku tyttönen.🤭😎
Joku hullu tapaus jos ei tuon tarkemmin uskalla sanoa ikäänsä.
Potentiaalinen tyttöystävä