Asiakaspalvelijat! Miten teitä on yritetty iskeä?
Kommentit (32)
Kysyttiin suorra lähtisinkö harrastamaan työpäivän jälkee seksi. Kyllä lähdin :-)
N22
Taannoin täällä keskusteltiin miten naiset suhtautuvat suoriin kysymyksiin randomeilta.
Kaikki tuomitsivat moiset yritykset.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään :(
Kuka kehtaa alapeukuttaa
Mulle on hoitajana sanottu vaikka mitä :D Ja no, asiakaspalvelutyötä sekin on mutta vaan vähän erilaista kuin esim. kaupan kassa. Oon ollut kehitysvammayksikössä töissä..
"voit hinkata sieltä alhaalta ihan niin pitkään kuin haluat"
"voit tulla tänne mun viereen sitten, kun oot saanut työt loppuun"
Muna erektiossa = "seuraavaksi voitkin sitten riisua ne sun omat housut"
"Mä voin ostaa sulle ihan mitä vaan, jos lähdet mun mukaan esimerkiksi uuden käsilaukun"
Karvainen, lihava, keski-ikäinen mies, joka haisee viinalta.
Joo, en lähteny.
Miten EI ole? Kaupan kassalla joutuu kuulemaan melkein joka päivä joitakin iskuyrityksiä. Onko ne tosissaan vai ei, en tiedä, en ole ottanut selvää.
"Sun silmiin vois hukkua"
"Sulla on niin hyvä vartalo, että jopa mä näyttäisin hyvältä sen päällä"
"En tiennytkään, että täällä on missi töissä"
Ja joo, olen ihan tavallisen näköinen ja kokoinen oikeasti. Miehet on surkeita luusereita.
Kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla puheilla. Hyvällä ja huonolla maulla. En ole koskaan edes harkinnut. Ei asiakkaisiin sekaannuta. Ehdotukset vaivaannuttavat ja tympivät.
Vinkki: älä ahdistele naista, joka tekee juuri töitä pienellä palkalla. Asiakaspalvelutyössä hän ei voi edes sanoa suoraan mitä ajattelee, vaikka mieli tekisi.
Nuorempia stalkataan, etsitään Instasta, lähetellään somen kautta ehdotuksia.
Riippuu paikasta...töissä juttelemalla. Vapaa-ajalle niin ikään...koska koetaan, että olemme jo vähän niinkuin tuttuja.
Tanssipaikalla lavatantsuissa tanssitaidolla
Jokainen fiksu ja itseään kunnioittava aspa tietää, että siinä ihastutaan vain siihen aspan rooliin. Onhan jokainen asiakas kohdattava.
Jos haluaa iskeä asiakaspalvelijan, niin siinä on todella yritettävä tehdä vaikutus. Muutoin luullaan, että ollaan vain seksiä vailla ja niin se yleensä onkin.
Kyllä ne härskeimmät jutut on tullut jo työkavereilta ja esimiehiltä, että nahka on aika paksu jo siinä kohtaa, kun asiakas silmää nikkaa..
Olen töissä matalapalkka-alalla hotellin siivoajana. Olen vetevän näköinen, mutta tavallinen hoikka nainen. Olen saanut monelta miesvieraalta rahakkaan tarjouksen huonesiivouksen yhteydessä suihinotosta ja/tai naimisesta. Olen muutaman tarjouksen hyväksynyt. Kummasti nostaa tuntipalkkaa kun 200-300 euroa saan vartin hommasta lisää liksaa. Olen myös itse nauttinut noista panoista.
Jos miehet on kohdellut huonosti, mitään luottoa ei ole tuntematonta kohtaan.
Asiakaspalvelijan hymyn taakse voi kätkeytyäkin klovnin kyyneleet..
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä matalapalkka-alalla hotellin siivoajana. Olen vetevän näköinen, mutta tavallinen hoikka nainen. Olen saanut monelta miesvieraalta rahakkaan tarjouksen huonesiivouksen yhteydessä suihinotosta ja/tai naimisesta. Olen muutaman tarjouksen hyväksynyt. Kummasti nostaa tuntipalkkaa kun 200-300 euroa saan vartin hommasta lisää liksaa. Olen myös itse nauttinut noista panoista.
Häpeä itseäsi mitätön lumppu. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Puukolla.
Vähän intohimoisempi mies..
"Et sä ollut niin kauniskaan, olet vain hyvä lirkuttelemaan." Ihanko totta. Enpä tiennytkään! :'D
Ei mitenkään :(