Haluaisin halata Sanna Marinia...
Kommentit (17)
Haluaisin nuuhkaista Sannan hiuksia.
Minä haluaisin tuoda hymyn Sannan söpöille kasvoille antamalla hänelle kunnon panon.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tuoda hymyn Sannan söpöille kasvoille antamalla hänelle kunnon panon.
Sen sanna kyllä ansaistisi että tuo taka-kireys hellittäisi.
Minäkin haluaisin panna Sannan silmät kiilumaan.
Kyllä tekisi mieli telakoitua Sannan Pimbs :iin 9000 auringon voimalla.
Pidän pervoja eläinkunnan typerimpinä otuksina. Varsinkin näinä aikoina pervot saisivat jo jalostua ihmisiksi, jotka vihdoin ymmärtävät kunnioittaa naisia.
T. Sanna M.
Läpällähän tässä muuten mutta onhan se tosiasia että jos nainen elää noin vakavassa puutteessa ei meinaa töistä tulla mitään.
Sanna on phjorno nainen.
https://www.ksml.fi/incoming/13dne2-5696599_.jpg/ALTERNATES/FREE_1140/5…
Vierailija kirjoitti:
Sanna on phjorno nainen.
https://www.ksml.fi/incoming/13dne2-5696599_.jpg/ALTERNATES/FREE_1140/5…
Rintsikat on yliarvostettu vempele. Hyvä Sanna!
Terv Mies
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkälläkään tikulla.
2017 Sanna kertoi aika hurjia kokemuksia se.k.s.uaalisesta häirinnästä. Silloin aika moni taisi koskea ilman tikkua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkälläkään tikulla.
2017 Sanna kertoi aika hurjia kokemuksia se.k.s.uaalisesta häirinnästä. Silloin aika moni taisi koskea ilman tikkua...
Eikös se ollut silloin kun metoo rantautui suomeen, niin nää nuoret naispoliitikot, Sanna mukaan lukien, kertoivat linnan juhlissa tai linnan juhlien jatkoilla tapahtuvista s-häirinnöistä.
Silvia Modigia ois kans kiva halata. herkullisen tuhti vaikkei kuinkaan lihaava
Modig ja Ville Valokuva voisivat olla kaksoiset
Semmonen ois muikea haaste, että pitäis halata kaksi minuuttia lujasti toinen käsi pakarassa ja toinen niskassa, eikä sais kertoa kauanko aikoo halata eikä puhua mitään ennen halausta, sen aikana eikä jälkeenkään. Jos Sanna pääsisi rimpuilemaan irti, joutuisi halaaja kokeilemaan kymmentää erilaista koronapiikkiä. Täytyisi vaan koettaa elehtiä että nyt mun on kerrassaan pakko suorittaa tää homma loppuun keskeytyksettä
Itsekin haluaisin keskustella Sannan kanssa veropohjan painopisteistä. Myös hyvinvointiyhteiskunnan rahoitus kiinnostaa.