Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutti buukkaa itsensä täyteen! Seuraava odottaa jo

Vierailija
10.05.2020 |

Ovella kun edellinen lähtee! Onko teillä vastaavaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhhhhhne?

Vierailija
2/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on epänormaalia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa. Eikö joka alalla toimita noin? Ehkä terapeutti on tarpeen, jos jopa tuo häiritsee.

Vierailija
4/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana ku lääkäritkin tekevät noin. Kyllä minä aion karjaista, että minun jälkeeni on oltava tunnin pohdiskelutuokio minua varten

Vierailija
5/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutin tulee käyttää kirjaamiseen aikaa, eikä ottaa potilaita liukuhihnalta. Toisekseen jos haluaa käydä anonyyminä terapiassa, ei edellistä potilasta tulisi antaa nähdä. T. Terapeutti

Vierailija
6/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutin tulee käyttää kirjaamiseen aikaa, eikä ottaa potilaita liukuhihnalta. Toisekseen jos haluaa käydä anonyyminä terapiassa, ei edellistä potilasta tulisi antaa nähdä. T. Terapeutti

Tämä. Kuka haluaa törmätä tuttuunsa terapeutin ovella?

Vierailija
7/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt ovella tuttuun. Sitten terapeutti laittoi minut odottamaan puoleksi tunniksi, kun edellinen asiakas oli tärkeämpi.

Vierailija
8/8 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen törmännyt ovella tuttuun. Sitten terapeutti laittoi minut odottamaan puoleksi tunniksi, kun edellinen asiakas oli tärkeämpi.

kai vaihdoit terapeuttia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme