Terapeutti buukkaa itsensä täyteen! Seuraava odottaa jo
Ovella kun edellinen lähtee! Onko teillä vastaavaa?
Kommentit (8)
Todella outoa. Eikö joka alalla toimita noin? Ehkä terapeutti on tarpeen, jos jopa tuo häiritsee.
Saatana ku lääkäritkin tekevät noin. Kyllä minä aion karjaista, että minun jälkeeni on oltava tunnin pohdiskelutuokio minua varten
Terapeutin tulee käyttää kirjaamiseen aikaa, eikä ottaa potilaita liukuhihnalta. Toisekseen jos haluaa käydä anonyyminä terapiassa, ei edellistä potilasta tulisi antaa nähdä. T. Terapeutti
Vierailija kirjoitti:
Terapeutin tulee käyttää kirjaamiseen aikaa, eikä ottaa potilaita liukuhihnalta. Toisekseen jos haluaa käydä anonyyminä terapiassa, ei edellistä potilasta tulisi antaa nähdä. T. Terapeutti
Tämä. Kuka haluaa törmätä tuttuunsa terapeutin ovella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen törmännyt ovella tuttuun. Sitten terapeutti laittoi minut odottamaan puoleksi tunniksi, kun edellinen asiakas oli tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen törmännyt ovella tuttuun. Sitten terapeutti laittoi minut odottamaan puoleksi tunniksi, kun edellinen asiakas oli tärkeämpi.
kai vaihdoit terapeuttia?
Ahhhhhhne?