Oletteko huomanneet kuinka moni nuori nainen näyttää paljasta pintaa nykyään Instagramissa?
Mitä mieltä olette tästä? Onko huomionhakuista vai nykyinen trendi?
Kommentit (8)
En ole. Olen nelikymppinen, mutta mulla on harrastuksen kautta paljon nuoria tuttuja somessa.
Olen. Itsekin olen nuori nainen enkä ymmärrä tuota vähissä vaatteissa poseerausta/tissien ja takapuolen esittelyä. Mutta eipä minun tarvitsekaan, ja tottakai olen toisaalta myös iloinen että nykyään naisilla on vapaus pukeutua miten haluaa ja vaikka sitten esitellä itseään, jos niin haluaa.
Mutta itse en tosiaan halua esitellä itseäni kaikille tuolla tavoin, ainoastaan kumppaneilleni, ja toki pitää jättää jotain mielikuvituksen varaan. ;)
En, koska en ole Instagrammissa. Sinunlaisten kuolaajien vuoksihan he sitä tekevät. Et voi muuten olla tietoinen tästä ilmiöstä, ellet itse seuraa heitä. IG-bimbot kiittävät tuestasi.
Olen tyydytyksellä pannut tämän merkille.
Isossa maailmassa instapaljastelijat tienaa yhdestä alatissikuvasta enemmän kuin perusmamma saa vuodessa palkkaa!
Eikä pelkästään instragramissa. Eikä pelkästään nuoret, eikä pelkästään naiset. Olen somessa nähnyt ihan viiskymppisiä miehiäkin ilman paitaa itseänsä jakelemassa. Todella surullista. Onneksi netin voi laittaa kiinni ja mennä vaikka metsään kävelemään.
Sillä saa seuraajia. Ihan eri laittaa bikinikuva jossa ollaan huulet törröllään ja selkä mutkalla kuin kuva koiranpennusta.
En ole huomannut. Johtuu varmaankin siitä, etten koe tarpeelliseksi seurata vähäpukeisia nuoria naisia Instagrammissa.