Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko teinitytöt oikeasti aina niin kauan suihkussa kuin elokuvissa ja sarjoissa esitetään?

Vierailija
09.05.2020 |

Ei kai heillä luulisi kestävän peseytymisessä sen kauempaa kun muillakaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestäkään eikä myöskään teinipojilla jotka ovat siellä suihkussa vähintään yhtä pitkåän kuin teinitytöt.

Vierailija
2/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. He ovat kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kestää paljon kauemmin. Paljon paljon kauemmin.

Vierailija
4/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kestää

Vierailija
5/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Äänistä päätellen meillä katsotaan Netflixiä tai jotain vastaavaa suihkussa puhelimelta ja höyryävän kuuma vesi valuu koko ajan. Suihkun jälkeen istutaan vielä pyyhkeeseen kietoutuneena tovi siellä höyryn keskellä. Ihme kyllä, puhelin kestää tämän. Tyttö 16 v.

Vierailija
6/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä kauan suihkussa ma

Vierailija
7/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Äänistä päätellen meillä katsotaan Netflixiä tai jotain vastaavaa suihkussa puhelimelta ja höyryävän kuuma vesi valuu koko ajan. Suihkun jälkeen istutaan vielä pyyhkeeseen kietoutuneena tovi siellä höyryn keskellä. Ihme kyllä, puhelin kestää tämän. Tyttö 16 v.

😂 Oon itse kokeillut kuunnella äänikirjaa suihkussa kun oli niin tylsää yksin. Se meni ihan muminaksi.

Vierailija
8/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelematta sanon, että meidän teinipoika on suihkussa vähintään sen puoli tuntia.

Vierailija
9/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella teinitytöllämme ei kestä kuin hetken, mutta toisella siinä meni liian monta hetkeä.

Siihen auttoi kun kerran otin aikaa kuinka kauan hän luuhasi suihkussa, pistin hänet mittaamaan ja laskemaan vedenkulutuksensa. Hän siis lurasi vettä niin paljon kuin suihkusta irti sai ja vedenkulutus oli ihan järjetöntä varsinkin kun meillä on siinä lämmin sauna, joten suihkussa ei tarvitse lämmitellä, vaan vain peseytyä. Sen jälkeen suihkussa käyminenkin järkevöityi ja tyttö muistaa asian varmasti aina.

Vierailija
10/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu. Olet joku limanen pervo Pertti 45v.

Vierailija
11/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ainakaan varsinkaan kun karjasee et mitä siellä lotrataan. Samaa koskee ukkoa.

Vierailija
12/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin teininä pitkistä suihkuista ja pidän edelleen näin kolmekymppisenä.

Elämässä ei paljoa mukavuuksia ole, joten jos saa edes nauttia lämpimästä vedestä ja kuinka se rentouttaa lihaksia, niin onko oikeasti niin iso rikos.

Vierailija
13/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ne sitten on? Mä oon itsekin ollut joskus kolme varttia, nopeimmillaan menee 10 minuuttia.

Lämmin suihku on vaan niin mukavaa ja rentouttavaa.

Vierailija
14/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ne sitten on? Mä oon itsekin ollut joskus kolme varttia, nopeimmillaan menee 10 minuuttia.

Lämmin suihku on vaan niin mukavaa ja rentouttavaa.

Miksi joku happanee suihkussa 10 minuuttia. Jos haluan lämmitellä vedessä, menen kylpyyn.

Vierailija
15/15 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden kodissa ei ollut/ole varaajaa niin lämmin suihku oli mahdollinen max 10min. Tosin sieltä huudetiin pois viimeistään 5min jälkeen. Nyt aikuisena joskus otin aikaa, että paljonko kestää suihkussakäynti, jos miellän sen pitkäksi. 8 minuuttia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän