Minkä ikäiset fanittivat Dingoa sen kultavuosina 1984-86?
Kommentit (15)
Kuvista ja videoista päätellen 12-15 vuotiaat.
Minä olin fani ja 1971 syntynyt. Kävin parilla keikalla.
Työskentelin nuorena päiväkodissa, jossa Dingo oli 3-6 -vuotiaiden suosikki.
Oli koomista kuunnella, kun lapset lauloivat Käsi kädessä kuljemme taloon autioooooooooooooon.
Ala-asteikäiset koulukaverit fanitti Dingoa. Kait se oli jotain lastenmusiikkia sitten.
Mä en voinu tykätä, olin punkkari. Vasta kun ne hajos, rohkaistuin sanomaan ääneen, että tykkäsin parista biisistä. Autiotalo ja Nahkatakkinen tyttö. Ei mua lynkattu. 🙂
Mä oon liian nuori sanomaan tuohon mitään, mutta mäpäs hankin lipun Dingon konserttiin. On siellä muutama muukin esiintyjä.
Olin fani, syntynyt 1968. Pidin myös duran duranista ja David Bowiesta sekä klassisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voinu tykätä, olin punkkari. Vasta kun ne hajos, rohkaistuin sanomaan ääneen, että tykkäsin parista biisistä. Autiotalo ja Nahkatakkinen tyttö. Ei mua lynkattu. 🙂
Minäkin olin punk ikävuodet 15-19, mutta myös Dingo-fani 14-15v., kuin myös Hanoi-fani. Dingo iski kuitenkin vielä Hanoitakin kovemmin. Neumannin kaltaista romanttista runopoikaa ei oltu Suomessa ennen nähty, toki Michael Monroe oli omalla ainutlaatuisella olemuksellaan jo siloittanut tietä.
Olin fani, syntynyt 1973. Meillä pikkupimuilla oli erivärisiä dingohuiveja eli sifonkihuiveja, joita pidettiin kaulassa. Lisäksi erivärisiä metallisia rannerenkaita piti olla puoleen käsivarteen. Kova tupeeraus tietysti ja paljon lakkaa, kajalia silmiin. Parhaimmilla oli talvella sähkönsiniset mokkanahkakengät. Oli hienoa.
Puppa kuunteli Dingoa discossa ou jee! 🥳
Mä olin, 1973 syntynyt. Ja myös äiti tykkäs Dingosta, 1952 syntynyt. Mut se meni aika äkkiä ohi, seuraava fanituksen kohde oli Duran Duran. Oli silti aikas nostalgista käydä kesällä 23 mun parhaan ystävän, jo vuodesta 1977, kanssa kattomassa Dingo musikaali Hämeenlinnassa. Tän kesän Juice musikaali Valkeakoskella ei iskeny läheskään samalla lailla.
Itse syntyny v. 1974 ja tykkäsin kyllä Dingosta, mutta pari vuotta vanhempana olisi fanitus ollut ehkä vielä todellisempaa, olinhan vasta 10-12 v. En päässyt konsertteihin, muistan ainakin kerran halunneen, mutta vanhemmat eivät laskeneet.