Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiiaa luullaan 10 vuotta nuoremmaksi...

Vierailija
09.05.2020 |

Kyllä tuo minun mielestäni on ihan ikäisensä näköinen...

https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla Tiian omia luuloja vaan. Se että joku sanoo kohteliaisuuden ei tarkoita sitä että hän tarkoittaisi sitä :-D

Vierailija
2/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ikäisensä näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin. Eihän tuo nainen ole vielä edes 40. Harva nykyään nelikymppisenä on rupsahtanut ja elähtänyt, ellei polta ketjussa tupakkaa, ryyppää yms.

Vierailija
4/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun perusteella kaikkia kolmekymppisiä naisia kohdellaan kuin paskaa.

Onko se todella näin, kertokaa, 30set naiset?

Vierailija
5/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiian äidiltä kysytty kuulemma vielä 28-vuotiaana papereita..

Hih hih no onpa muka erikoista.

Olen itse 41 ja Alkon kassa kysyi paperit. Saako tuulettaa? Lisäksi Tiialla otsassa semmosia uurteita jo alle nelikymppisenä että ei ole nuoremman näköinen yhtään.

Olen itse ollut samassa 59 kilon painossa viimeiset 26 vuotta. Sekään ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
6/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin iän vuoden tarkkuudella oikein, siis pelkkää kuvaa katsomalla. Miten tuollainen juttu edes päässyt lehteen, aivan höpö höpöä. Sama kuin jotkut Idols-kokelaat koelaulussa tuomareiden edessä, sitten kun on saatu murska-arvostelu; 'Mut mun äitikin on aina sanonut, et mä osaan laulaa'.

Vierailija
7/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 41 ja Alkon kassa kysyi paperit. Saako tuulettaa? Lisäksi Tiialla otsassa semmosia uurteita jo alle nelikymppisenä että ei ole nuoremman näköinen yhtään.

Olen itse ollut samassa 59 kilon painossa viimeiset 26 vuotta. Sekään ei mitään ihmeellistä.

Siis multakin kysytään papereita vaikka olen 27 ja rupsahtanut ikäisekseni.

Vierailija
8/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka lääkärissäkin hän saa huonoa kohtelua, koska häntä luullaan ikäistään nuoremmaksi? Siellähän on henkilökunnalla hänen hetu tiedossa ennen kuin häntä edes kutsutaan sisään huoneeseen.

Vierailija
9/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että näitä juttuja tehdään ihan noita naisia pilkatakseen. Niin moni harhainen luulee itseään nuoremman näköiseksi. Sirkushuveja kansalle, kun laitetaan lehteen juttu.

Vierailija
10/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka lääkärissäkin hän saa huonoa kohtelua, koska häntä luullaan ikäistään nuoremmaksi? Siellähän on henkilökunnalla hänen hetu tiedossa ennen kuin häntä edes kutsutaan sisään huoneeseen.

Tämä! Enkä ainakaan minä muista saaneeni nuorempana sen huonompaa kohtelua kuin nykyäänkään tällaisena 46-vuotiaana... Enkä kai minäkään ihan kauhean vanhalta näytä, kun joku aika sitten kävellessäni jalkakäytävällä sain vislaukset joltain teini-ikäiseltä mopopojalta =DD. Poika tuli takaa ja ajoi ohi eli näki minut vain takaapäin, että siinä ehkä selitys... Mutta päivän naurut sain ja osoittaahan tuo, että olen kuitenkin ihan timmissä kunnossa vielä tässä iässä. Ja kyllä sitä jokainen kai on, jos on terveet elämäntavat, ei siinä mielestäni ole mitään aihetta soitella iltapäivälehtiin.

Vierailija
11/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia nyt taitaa olla habitukseltaan sellainen räväkkä mimmi, jonka vuoksi voidaan luulla nuoremmaksi, mutta kasvot näyttävät noin 45v naisen kasvoilta.

Vierailija
12/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää aina nämä "sain huonoa kohtelua koska minua luultiin siksi tai täksi". Itse olen todella harvoin saanut huonoa kohtelua tai palvelua missään. Joku yksittäinen kerta on, mutta niissä tapauksissa uskon, että kyseisiltä tyypeiltä tuskin kukaan saa hyvää kohtelua, he ovat vain soveltumattomia asiakaspalveluun. Pääsääntöisesti saan normaalia tai ystävällistä kohtelua ja näin on ollut ihan teinistä asti, siitä asti kun aloin hoitaa asioitani itsenäisesti. Eiköhän syy ole se, että käyttäydyn itse asiallisesti ja kohteliaasti, enkä luule itsestäni yhtään mitään erikoista.

Ihan ikäiseltään näyttää, ei nuoremmalta eikä vanhemmalta. Enkä ymmärrä, mitä hävettävää on näyttää ikäiseltään. Olen itse 55, eikä minulla ole mitään tarvetta näyttää nelikymppiseltä. Enkä minä loukkaantunut, kun naapuri kysyi, olenko jo eläkkeellä, ollessani lomalla ja päiväsaikaan kotona pääsiäisviikolla. Enemmänkin huvitti.

Vierailija
13/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ennen meni jo Tiia

Vierailija
14/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset ja kulmat tekee vanhemman vaikutelman, jos raikastaisi lookkiaan voisi näyttää 30-35- vuotiaalta.

Vanhan naiset merkki: isot tekoripset.

Vierailija
15/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis multakin kysytään papereita vaikka olen 27 ja rupsahtanut ikäisekseni.

Eikös ohjeissa ole kysyä kaikilta alle 30v näyttäviltä?

Vierailija
16/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä vähätellään, kun näyttää 30 v? Hammaslääkärikin vähätteli. Outoa, kun olin 30 ei minua kukaan vähätellyt....

Vierailija
17/17 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tiia näytti ihan hyvin säilyneeltä ikäisekseen. Minua eniten hämmensi kommentti siitä, että asiallisella pukeutumisella saisi varmaan töissä arvostusta, mutta ei tunne sellaista omakseen. 😁

Oletan työelämässä muilta asiallista pukeutumista ja joissain firmoissa on ihan pukukoodi. Jos itsekin menisin toimitusjohtajien juttusille verkkareista, niin kieroon kanssa katsottaisiin, vaikka ryppyjä jo onkin. Kyllä töissä pitää siististi pukeutua vaikka pieruverkkarit olisikin lempivaate. Ne voi sitten kotona vetää jalkaan.

Minua ei 20v kohdeltu huonosti lääkärissä tai vastaavissa koskaan, eikä kohdella vieläkään. Tämä minua vähän ihmetyttää.

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän