Turn off vai turn on jos mies on hidas sängyssä?
Tykkään hitaista lemmenleikeistä vakaassa parisuhteessa kattaen pitkän esileikin, paljon lähekkäin oloa ja suudelmia halauksineen. Seksin jälkeen haluan käpertyä naisen viereen ja nukahtaa siihen. Aika ja paikka pitää olla rauhallinen, paljon rakkautta niin että molemmat nauttivat hommasta. M32
Kommentit (17)
Ehdottomasti turn on! Harmi kun ei ole koskaan omalle kohdalle sattunut tuollaista miestä, oma mieheni ei valitettavasti ole yhtään tuollainen. Olis ihana joskus vaan ottaa yhteistä aikaa lemmiskellä pitkään ja hartaasti ja vaan keskittyä toisiinsa. Mennä mökille ja laittaa puhelimet kiinni koko viikonlopuksi. Tekis hyvää parisuhteellekin moinen. Luulen että tuollaisia miehiä on hyvin vähän. Teet varmasti jonkun naisen tosi onnelliseksi!
Oon samanlainen mies ja kaikin puolin vertailun kestävä. Olen vain huomannut että tämä ei naisille riitä. Puolen vuoden päästä pitäisi uudistua ja ottaa kovat otteet tai sm-leikit tai muuta jännää, naiset kyllästyy. Voisihan naisetkin tehdä aloitteita...mutta kun ei...
Vierailija kirjoitti:
Oon samanlainen mies ja kaikin puolin vertailun kestävä. Olen vain huomannut että tämä ei naisille riitä. Puolen vuoden päästä pitäisi uudistua ja ottaa kovat otteet tai sm-leikit tai muuta jännää, naiset kyllästyy. Voisihan naisetkin tehdä aloitteita...mutta kun ei...
Sama on tullut huomattua. Kaikkea pitää olla sopivasti oikeassa suhteessa ja oikean ajoituksen voi lukea kuun asennosta. Hidasta ja lempeää, rajua ottamista, normiseksiä, alistamista ja antautumista. Elämä on kovaa, mutta ilman kovaa ei ole elämää.
Riippuu fiiliksestä. Välillä haluan hellää ja pitkään, välillä rajumpaa jne.
En jaksaisi aina jotain samaa.
Itse tykkään melkein liioitellun hitaasta, hellästä ja pehmeästä menosta. Lähdin juuri suhteesta, jossa mies halusi alistaa ja olla raju.
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! Kunhan on sit muutakin. Tuollaista on kiva tehdä ehkä kerran kuussa, muuten kaipaan usein pikaisempaa.. alusta loppuun 20min on hyvä. Tai 10min. Sillai arkista rakkautta.
Mitä muutakin? En kaipaa pikaisempaa, koska haluan molempien nauttivan ja ottavan rauhallisesti. En halua pilata kiireellä hyvää rakastelua. M32
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään melkein liioitellun hitaasta, hellästä ja pehmeästä menosta. Lähdin juuri suhteesta, jossa mies halusi alistaa ja olla raju.
Niin minäkin. Hidas ja hellä on parasta mitä tiedän. M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loistavaa! Kunhan on sit muutakin. Tuollaista on kiva tehdä ehkä kerran kuussa, muuten kaipaan usein pikaisempaa.. alusta loppuun 20min on hyvä. Tai 10min. Sillai arkista rakkautta.
Mitä muutakin? En kaipaa pikaisempaa, koska haluan molempien nauttivan ja ottavan rauhallisesti. En halua pilata kiireellä hyvää rakastelua. M32
Niin siis muutakin kuin sitä pitkää rakastelua. Joskus panettaa ihan hulluna ja silloin en halua kasvattaa sitä tunnetta tuntitolkulla, kun on voinut jo joutua odottamaan koko päivän töissä tms. On aivan ihanaa että välillä voi vaan nopeasti saada sen tyydytyksen. Hitaampi rakastelu sopii tiettyihin hetkiin, mutta ärsyttäisi jos en mieheltä muuten saisi koskaan. Suhteessa pitää molempien osata joustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä sinä et halua ja sinua ei kiinnosta, mutta naista voi turhauttaa jos JOKA kerta pitää tehdä kaikki pitkän kaavan mukaan.
20 minuuttiin mahtuu kaikkea ihanaa. Flirttiä, naurua, suudelmia, riisumista, panemista, lähekkäin makaamista ja rentoutumista.
Kerran kuussa tai parissa voisi käyttää vaikka koko päivän aamusta iltaan petipuuhissa. Mutta jos on seksiä vaikka 3 kertaa viikossa niin en halua että edes joka toinen kerta kestäisi 2 tuntia. Tunnin vois olla kiva. Ja sitten joka toinen kerta se 10-20min
Jos hitaus tarkoittaa vaikeasti ja/tai ainoastaan rynkytyksellää laukeava miestä, on se suuri turn off.
Jos hitaus tarkoittaa rauhallista ja itsevarmaa toimintaa, on se turn on. Tosin tällaisenkin kanssa pitäisi voida myös paneskella railakkaasti ainakin toisinaan.
Niin ja kuinka kauan ne pitkät sessiot sitten kestää. Minua ei naisena kiinnosta mitenkään kovin pitkään.. tai siis voi olla vaikka kuinka paljon suutelua, halailua ja jälkikäteen sylikkäin olemista. Vaikka pari tuntia tuollaista on kivaa
Minä en halua munaa sisääni hirveän pitkiä aikoja, koska saan hiertymiä tai oon muuten seuraavana päivänä turhan arka. Samoin sormileikit, nuoleminen yms, en halua siis genitaalien koskettelua yhden session aikana kuin yhteensä ehkä maksimissaan 30min. Siinä voi toki olla taukoja välissä niin että homma pitkittyy, jos toinen niin tahtoo.
Jos koko seksielämä olisi pelkkää pitkää sessiota niin se olisi aivan liian yksipuolista
Mä tykkään naisena tästä. Oikein ajan kanssa rakastelu on ihan parasta, pari tuntia menee kevyesti. Onneksi saan tällaista mun mieheltä. Lasten tulon jälkeen on välillä tyydyttävä pikaisiin, mutta pitkäkestoinen on parasta. Parhaat orgasmit saan siitä.
Itse kyllä turhautuisin, jos sessiot kestäisi joka kerta kauhean pitkään. Kyllä joskus harvoin voisin pitää tuollaisesta, mutta ei läheskään joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu fiiliksestä. Välillä haluan hellää ja pitkään, välillä rajumpaa jne.
En jaksaisi aina jotain samaa.
Olisiko kohtuutonta toivoa, että nainen kertoisi mikä fiilis on meneillään? Aina ei osu veikkaamalla mies oikeaan, vaikka aikamoisia shamaaneja olemmekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos hitaus tarkoittaa vaikeasti ja/tai ainoastaan rynkytyksellää laukeava miestä, on se suuri turn off.
Jos hitaus tarkoittaa rauhallista ja itsevarmaa toimintaa, on se turn on. Tosin tällaisenkin kanssa pitäisi voida myös paneskella railakkaasti ainakin toisinaan.
Tämä toimii muuten myös toisinpäin. On todellinen turnoff jos joutuu hampaat irvessä pidättelemään omaa orgasmia ja panemaan lujaa, niin että nainen sitten joskus jossain vaiheessa saa. Menee nautinto koko hommasta. Sen sijaan kun hitaasti vetelee ja yhtäkkiä nainen vaan voihkaisee selkä kaarella niin siitä ei sitten parane.
Toisaalta sen verran haastava laji, että tuskinpa kukaa tähän palstalle voi kuvata täydellistä tekniikkaa ja ajoitusta ;)
Ehdottomasti turn-on. Löysin tällaisen miehen vasta parinkymmenen epäonnistuneen kokeilun jälkeen. Tämän miehen kanssa löysin sen tosiseikan, että laukean vasta noin puolen tunnin jälkeen riippumatta esileikkien pituudesta. Toki saatan aikaisemminkin saada jotain pieniä ennakkokivoja. Ja kun mies ei kerran lopettanut sitten puolen tunninkaan jälkeen, huomasin, että saan uusia aina parinkymmenen minuutin välein. Kyllä hän saa heti, kun haluan eli lopettamisen ajankohta voi olla mitä tahansa sen puolen tunnin jälkeen Minä annan tunnussanan lopettamisesta.
Tällaisesta en voinut edes uneksiakaan, koska en tiennyt tällaisesta mitään. Nyt olemme olleet onnellisesti yhdessä jo yli 10 vuotta. Enkä pois päästä.