Mikä ratkaisuksi kun rinnat ovat kokoa B, mutta haluaisin että ne olisivat kiinni toisissaan, enkä halua silikoneja?
Kommentit (40)
Nänneihin lävistysrenkaat ja ketjulla kiristät tissit yhteen
Ei siihen auta mikään. Voithan pitää muotoilevia liivejä 24/7, mutta onko se kovin järkevää?
Ei kenenkään rinnat ole kiinni toisissaan. Sehän olisi ihan sairasta.
Erikoiset halut sulla. Ymmärrätkö ettei ne kellään ole kiinni toisissaan?
No eihän tuohon ole mitään pysyvää apua, ainahan voi yrittää pitää jotain megapushuppeja, mutta ei sellaiset ole tarkoitettu pidettäväksi koko ajan, ja ylipäätään ketä varten ne tissit pitäisi saada yhteen? Huijaustahan se on, myös itsellesi.
Kuulehan kun ne teipataan malleillakin paikoilleen ja muokataan liiveillä yhteen. Ei ne kellään ole kiinni.
Olet tainnut katsella vähän liikaa vääränlaisia kuvia.
Kaikkien rinnat ovat ns. "keskellä rintakehää" mutta erillä toisistaan. Ihan pelkästään painovoima tekee sen, ettei kenenkään luomurinnat nouse maagisesti toisiaan vasten ja liimaannu yhteen.
Mitä mä just luin?! :D siis eihän kellään oo rinnat kiinni toisissaan?? :O poislukien jotkut harvinaiset mutaatiot, kai niitäkin on....
Minkä ikäinen oot ap?
Ymmärrätkö ap, ettei rinnat yhdelläkään naisella ole kiinni toisissaan...?
Jos tämä on joku oma fetissisi, jonka haluat toteuttaa, suosittelen kokeilemaan teippiä :D
Kyllä ne useimmiten ovat vierekkäin niin ettei mitään kanjonia siihen väliin jää. Joillakin sitten saattaa olla toinen toisessa reunassa ja toinen toisessa. Minkäs sille voi jos on sellaiset geenit osakseen saanut, pitää vain hyväksyä itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?! :D siis eihän kellään oo rinnat kiinni toisissaan?? :O poislukien jotkut harvinaiset mutaatiot, kai niitäkin on....
Minkä ikäinen oot ap?
19v.
Siis yläreunasta laskien 3,5cm mutta alhaalta laskien rintojen "keskeltä" 12cm, hankala selittää.
Ap
Mua harmittaa kun käsivarret liikkuu eikä ole liimattuina kylkiini :( Mikä neuvoksi?
Lisää tissiä saat lihomalla. Ps. Kenenkään rinnate ei ole kiinni toisissaan. Hyväksy itsesi. Rakkaus ei ole kiinni sun rinnoista.
Luulen että tässä nyt haettii että hån haluaisi rintavaon näkyviin....
Mä tavallaan ymmärrän, koska mullakin rinnat on harvinaisen kaukana toisistaan. Tosi ärsyttävää, hankala löytää liivejä ja aina yläosa näyttää jotenkin pönäkältä.
Silikonit on toki ratkaisu, mutta nekään ei vie rintoja lähemmäs toisiaan, luultavasti isot pallot näyttäisivät vain vielä hullummilta kaukana olevissa rinnoissa.
Ainoa vaihtoehto on rintojen korjausleikkaus, jossa rintoja siirretään. Tämä onnistuu toki silikoneilla tai ilman. Ei niitä millään vippaskonsteilla saa mystisesti lähentymään.
Sivele pikaliimaa väliin ja paina sitten rintoja toisiinsa kiinni 10 sekuntia.
M