Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telepatiakokemuksia

Vierailija
09.05.2020 |

Onko teillä ollut telepatiakokemuksia?
Itse tunnen välillä vaikeaa ja välillä hyvää yhteyttä erääseen ihmiseen. Joskus myös näen unia ja törmään kappaleisiin, joiden perusteella tiedän, mitä hänen elämässään tapahtuu. Tämä on tullut ilmi sitten jälkeenpäin. En sairasta mitään mielenterveyteen liittyvää, ja pidän ihan mahdollisena että kyseessä on oma sattuma/kuvitelma.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on muutamia kokemuksia. Tiedän milloin toinen ajattelee minua ja tunnen myös ajatuksen sisällön. Joskus kuulen sanatarkastikin..

Vierailija
2/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäät kappaleisiin joiden perusteella tiedät mitä hänen elämässään tapahtuu? Mitä tarkoitat ja mitä kappaleita ne on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, ehkä jokin päivä törmään oikeaan telepaattiin eikä tarvitse tehdä aloitetta.

Vierailija
4/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törmäät kappaleisiin joiden perusteella tiedät mitä hänen elämässään tapahtuu? Mitä tarkoitat ja mitä kappaleita ne on?

Tarkoitan sitä, kun jossain musiikkikappaleessa johon törmään ja alan kuunnella toistuvasti on tietynlainen symboliikka ja sanoitus, ja minulle tulee olo, että tämä liittyy siihen mitä tapahtuu, kun emme ole konkreettisessa yhteydessä yhden ihmisen kanssa. Sitten jälkeenpäin se osoittautuu todelliseksi.

Sitten myös unessani toistui eräs väri ja huomasin tämän ihmisen elämään uudelleenilmestyneen ihmisen, joka käyttää poikkeuksellisen paljon sen värisiä vaatteita. En pysty tarkasti kertomaan ja kuulostaa seonneelta, paitsi niille joilla on ollut samaa.

Tietenkin näen myös valtavasti unia ja kuuntelen kappaleita, joiden symboliikka ei liity juuri mihinkään omassa elämässä, joten puhtaasta sattumastakin voi olla kyse. Ihan jännältä se kumminkin tuntuu. Ap

Vierailija
5/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
6/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kokemus on, kun soitin äidilleni ja kysyin, että mitä siellä kesämökillä viikonloppuna tapahtui? Hän oli vähän aikaa hiljaa ja kysyi, että miksi kysyn. Vastasin, että tuli sellainen olo, että jotain ikävää on sattunut. Olihan sitä.

Kerran heräsin lauantaina aamuyöstä tukalaan oloon ja koin, että exälle tapahtuu jotain pahaa. Yritin soittaa, mutta ei vastannut. Joutui sillä kellonlyömällä pahoinpidellyksi.

Matkaa tapahtumapaikoille on yli 600 km.

Vierailija
7/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mielisairaalassa telepaattisia kykyjä mutta ne hävis kun alotettiin Leponex.

Vierailija
8/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko ap kyseisen ihmisen IRL? Vai onko kyseessä julkisuuden henkilö, johon olet ihastunut ja johon koet yhteyttä, vaikkei kyseinen henkilö ole edes tavannut sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme