Kuka on Suihke, jota Mikko Alatalo panee kainaloon Maalaispoika-kappaleessaan?
Mä panen Suihketta kainaloon ja se hyvin joviaali ilmiö - sanoo Alatalo laulussaan. Kuka on tämä Suihke?
Kommentit (40)
Lötjös Laten exä.
Varma tieto.
Case closed..
Alatalo oli ihan hyvä idea on nyt sitten käteen tarttui kirjastosta käpälään aikaan ja paikkaan jossa ei oikein voi olla myös kuvioissa on todettu ylipitkä matka jatkuu vielä ole jäsen on ollut jo jonkin sortin mukaan myös kuullut tuosta puretun radan varrella on ollut aika hyvin menee niin ei se mitään muuta kuin että kieli puuttuu vielä kerran vuodessa tai jotain vastaavaa ongelmaa ei ole.
Jos Suihke olisi etunimi, se taipuisi Suihkea. Vrt muut e-loppuiset etunimet.
Tuure - Tuurea, ei Tuuretta
Anne - Annea
Kalle - Kallea
Ei tuo vielä mitään, minä panin teininä aina mummia kainaloon.
Mä kans olen ihmetellyt kuulla on se Susie jonka kanssa pitäisi tanssia elokuvassa "Tanssii susien kanssa".
Vierailija kirjoitti:
Mä kans olen ihmetellyt kuulla on se Susie jonka kanssa pitäisi tanssia elokuvassa "Tanssii susien kanssa".
Vain Elämäässä ei ole kertaakaan ollut ketään Vaita, vaan jotain laulavia julkkiksia...
Vierailija kirjoitti:
- Lähdetkö tanssimaan?
- Näytänkö minä muka Kevin Costnerilta?
- Etpä juuri.
- En myöskään tanssi susien kanssa.
Juicella on kans joku rivo biisi varhaisvuosillaan. Pannaan korvan taakse ja hampaan väliin. Eikös nuo olleetkin ystävyksiä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain Elämäässä ei ole kertaakaan ollut ketään Vaita, vaan jotain laulavia julkkiksia...
Steve Vai ei ole lähtenyt mukaan.
Silloin dödöt oli niitä kauheita suihkeita, joista sai allergiareaktiot ihan joka kerta. Oli mukamas hienoo.
Niin ja silloin ei pantu, vaan naitiin.
Suihke = deodorantti (suihkutettava), senkin pöljä
Niihin aikoihin kun tuo biisi tuli markkinoille ei juurikaan ollut roll-on deodorantteja ja antiperspirantteja
Alatalo on aika pieni mies, hämmästyin kun näin 80-luvulla yökerhossa jonkun muun kuin vaimonsa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Suihke = deodorantti (suihkutettava), senkin pöljä
Niihin aikoihin kun tuo biisi tuli markkinoille ei juurikaan ollut roll-on deodorantteja ja antiperspiranttejaAlatalo on aika pieni mies, hämmästyin kun näin 80-luvulla yökerhossa jonkun muun kuin vaimonsa kanssa.
Katos, palstatosikkokin löysi ketjun 🤣
Vierailija kirjoitti:
Puhut asiaa, naitiin ja kunnolla eikä miehillä ollut haluttomuutta eikä suurimmalla osalla naisistakaan. Nautittiin. Eestä ja takaa ja kaikkea siltä väliltä, harrastettiin suuseksiä jne.
Ot Alatalista tuli mieleen klassikko
Gimme some lovin' käännettynä Anna mulle lovee.
Loistava käännös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhut asiaa, naitiin ja kunnolla eikä miehillä ollut haluttomuutta eikä suurimmalla osalla naisistakaan. Nautittiin. Eestä ja takaa ja kaikkea siltä väliltä, harrastettiin suuseksiä jne.
Ei ollu posliinia ja miehet halusi p*llua eikä perää.
Naapurin lehmän nimi oli Suihketta.
antikristus