Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nuku eikä edes väsytä !

Vierailija
09.05.2020 |

Mikä ihme minuun on tullut? Herään öisin monta kertaa ja valvon kerrallaan jopa 2 tuntia. Iltaisin ei väsytä, menen nukkumaan puoliltaöin ehkä ja saan kyllä heti unen päästä kiinni. Herään kolmelta ja saatan valvoa tunnin-pari 🥴 aamulla herään puoli seiska viimeistään kun alkaa valostua. Vielä 3 viikkoa sitten olin huolissani kun tuntui että aina väsytti... nyt tuntuu että käyn koko ajan ylikierroksilla enkä nuku. Mikä ihme oikein on?! Onko muilla tällaista ?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hiton valoisaa.

Vierailija
2/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

psykoosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ja sama tuli mieleen että vois kysyä täällä asiasta. Mä uskon että johtuu siitä että työt on kotona. Ne odottaa heti kun herää. Alitajuinen stressi + valoisuus + ihana kamala lintukonsertti siinä 4-6 aikaan aamulla (tällä välin herään)

Vierailija
4/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin hiton valoisaa.

En muista aiemmilta keväiltä/kesiltä tällaista.

Vierailija
5/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin hiton valoisaa.

En muista aiemmilta keväiltä/kesiltä tällaista.

Entistä kirkkaampaa, kun saasteet ovat poissa? 🤔

Vierailija
6/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valosta se johtuu. Itsekin ruvennut heräilemään. Osta rullaverhot ja pimennysverhot eteen. Muista tuulettaa makuuhuone sen viilentämiseksi ennen nukkumaanmenoa. Lämpötilat ovat nousseet. Malta käydä uudestaan nukkumaan. Pitkällä aikavälillä rupeaa tulemaan ongelmia. Tärkeintä olisi mennä ja nousta aina samaan aikaan unirytmin kannalta.  

Vierailija
7/7 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukahdan keskiyöllä.Herään klo 3. Valvon pari tuntia ja sitten nukun klo 7:aan unta tulee 4-5 tuntia. Melatoniini ei auta. En kuitenkaan ole hirveän väsynyt. Kuntoni on loistava. Tätä on jatkunut vuosia jopa vuosikymmeniä.. Olen aina ollut totaaliyh ja vastuullisessa työssä. Oli opittava silloin tulemaan toimeen vähäisellä yöunella. Lisäksi myöhemmin huolet ja nuoren törmäillyt verottivat unta. Aivot ovat varmaan jo oppineet tällaisen tavan viettää yöni. En kanna asiasta hirvittävästi huolta enkä kerro asiasta monellekaan. Ehkä kuulunkin niihin 3 prosenttiin, jotka ovat lyhytunisia?