Mitä henkilöt, jotka ottavat joka päivä itsestään useita kuvia tekevät näillä kaikilla kuvilla?
Siis joo laittavat osan Instagramiin, mutta eivät he laita läheskään kaikkia kuviaan sinne.
Kommentit (25)
Tuskin selailevat niitä ainakaan yhdessä suvun kanssa valokuva albumista pirtin sohvalla kuten sinä... Tarviiko niille tehdä jotain, kasvaahan tuota ruohoakin ja harvalle korrelle silmäystäkään tulee annettua?
Kai ne kaikki kuvat laitetaan hautaan mukaan.
Narsistista itseihailua. Ei ole ihan kaikki ruuvit kohdallaan :D
Mulla on tuollaisia kuvia sitä silmällä pitäen josko joskus laittaisin deittiprofiilin pystyyn niin ei olisi kaikki kuvat samassa yhteydessä otettuja. En laita niitä mihinkään someen muuten (eikä ole edes instagramia)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin selailevat niitä ainakaan yhdessä suvun kanssa valokuva albumista pirtin sohvalla kuten sinä... Tarviiko niille tehdä jotain, kasvaahan tuota ruohoakin ja harvalle korrelle silmäystäkään tulee annettua?
Taidat olla tälläinen henkilö, joka ottaa joka päivä kuvia itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, otan paljon kuvia päivittäin. Osa itsestäni, osa ympäröivistä asioista ja ihmisistä. En monestikaan edes katso ottamiani otoksia sillä hetkellä. Ei kaikella tarvitse olla jotain syvempää merkitystä. Sinulle taas joku toinen asia on ns. perusjuttua joka taas voisi minua mietityttää että mitä ja miksi teet noin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tuollaisia kuvia sitä silmällä pitäen josko joskus laittaisin deittiprofiilin pystyyn niin ei olisi kaikki kuvat samassa yhteydessä otettuja. En laita niitä mihinkään someen muuten (eikä ole edes instagramia)
Joo mutta miks niitä pitäis joka päivä ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, otan paljon kuvia päivittäin. Osa itsestäni, osa ympäröivistä asioista ja ihmisistä. En monestikaan edes katso ottamiani otoksia sillä hetkellä. Ei kaikella tarvitse olla jotain syvempää merkitystä. Sinulle taas joku toinen asia on ns. perusjuttua joka taas voisi minua mietityttää että mitä ja miksi teet noin.
Mutta eikö ole häiritsevää sanotaan vaikka vuoden jälkeen katsoa näitä kuvia, kun joka päivältä (365) on monia kuvia samasta naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, ei mulla ihan päivittäistä sentään tuo ole mutta on vähän eri yhteyksistä, ulkoa ja sisältä ja laitettuna ja vähemmän meikkiä. Ja eri vuodenaikoja, yöllä ja päivällä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aa, ei mulla ihan päivittäistä sentään tuo ole mutta on vähän eri yhteyksistä, ulkoa ja sisältä ja laitettuna ja vähemmän meikkiä. Ja eri vuodenaikoja, yöllä ja päivällä jne.
Joo no tää nyt on ihan ymmärrettävää, mutta kun monia, jotka kuvaavat sitä omaa pärstää joka ikinen päivä.
Lähettää kaverille. Minulla on tälläinen ystävä ja harvasen päivä tulee whatsappissa uusi naamakuva ja välillä vielä ilman mitään saate sanoja. En tiedä vieläkään pitäisikö niihin vastata jotain.
"Aha no kivan filtterin taas löysit."
Olisi edes teini tai lapsi mutta ei kun 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Lähettää kaverille. Minulla on tälläinen ystävä ja harvasen päivä tulee whatsappissa uusi naamakuva ja välillä vielä ilman mitään saate sanoja. En tiedä vieläkään pitäisikö niihin vastata jotain.
"Aha no kivan filtterin taas löysit."
Olisi edes teini tai lapsi mutta ei kun 30-vuotias.
Kuulosta jotenkin häiriintyneeltä toi sun kaveri...
Yleensä ne instan naamakuvat kuvat ovat vielä täysin samasta kuvakulmasta otettuja toistensa kopioita. En ymmärrä, mitä järkeä on kuvata päivästä toiseen omaa naamaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö ole häiritsevää sanotaan vaikka vuoden jälkeen katsoa näitä kuvia, kun joka päivältä (365) on monia kuvia samasta naamasta.
Ei se kyllä ole ja toki en näitä kuvia katsomalla katso. Sehän on vain klik ja otettu kuva. Ei sen kummempaa ajatusta tai mietintää mukana, että otanpa tässä nyt kuvan itsestäni. Toki voi osa juuri päätyä ig, jos siltä tuntuu sinä päivänä. Enemmän ihmetyttää se, että sinua vaivaa jonkun toisen tekemiset? Ihmettelet varmasti muitakin asioita jotka ovat eritavalla kuin sinun mielestäsi tulisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne instan naamakuvat kuvat ovat vielä täysin samasta kuvakulmasta otettuja toistensa kopioita. En ymmärrä, mitä järkeä on kuvata päivästä toiseen omaa naamaansa.
Monella se voi olla ihan tulonlähde. Oletko seurannut ig tykkäysten määrää?
Mulla oli myös kaveri, joku laittoi mulle itsestään whatsappissa kymmeniä kuvia päivittäin. Siis tyyliin "mitäpä puuhailet" -> tähän vastauksena selfie, mistä ei yleensä edes selvinnyt, mitä hän tekee. Ja usein ei edes vastauksena mihinkään kysymykseen, vaan muuten vaan "kertoi" päivästään selfieillä kertomatta kuitenkaan oikeasti yhtään mitään. Ja ihminen on reilusti yli kaksikymmentä. Oli pakko lopettaa yhteydenpito hänen kanssaan, tuo oli niin rasittavaa. Lisäksi hän "vaati", että hänen kanssaan pitää viestitellä ihan jatkuvasti.
Toinen ihmettelyn aihe on toinen kaverini, hänkin reilusti päälle kaksikymmentä, joka on aina poseeraamassa tilanteessa kuin tilanteessa, pakottaa muita ottamaan itsestään kymmeniä kuvia ja niitä täytyy sitten hänen kanssaan selata ja valkata parhaimmat.
Mikä näitä ihmisiä vaivaa?
Siis niin ihana runo. Tottakai viittaa ruokaan, kun teet hyvää ruokaa. Ja olet vähän lihava. Faktajuttuja!
Vierailija<br />
Ei se kyllä ole ja toki en näitä kuvia katsomalla katso. Sehän on vain klik ja otettu kuva. Ei sen kummempaa ajatusta tai mietintää mukana, että otanpa tässä nyt kuvan itsestäni. Toki voi osa juuri päätyä ig, jos siltä tuntuu sinä päivänä. Enemmän ihmetyttää se, että sinua vaivaa jonkun toisen tekemiset? Ihmettelet varmasti muitakin asioita jotka ovat eritavalla kuin sinun mielestäsi tulisi olla?[/quote kirjoitti:Siis sinäkö et tiedä, miksi kuvaat päivittäin itseäsi? Onko se siis jokin pakko-oireeseen rinnastettava juttu? Eikö tunnu pöljältä, että puhelin/IG/tietokone on täynnä pärstäkuvia?
Up