Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut hoi! Onko Tinderissä teidän mielestä keskimääräistä enemmän ns. "sekopäitä" tai "friikkejä"?

Vierailija
09.05.2020 |

Vai onko sitä vain itse niin vinksahtanut, ettei ymmärrä ihan kaikkea ja vetää puoleensa tuontyyppisiä ihmisiä?

Kolmen vuoden tinderöinnin aikana olen törmännyt aivan uskomattomiin tapauksiin. Sellaisia, joihin ei törmää tosielämässä, ja joita ei voisi kuvitella olevan olemassakaan.

Yleensä noista tyypeistä paljastuu tosi nopeasti jotain ihan kamalaa. Esim. käyttäytyminen ja ajatukset ihan kuin jollain mielenterveydeltään vakavasti häiriintyneillä. Joskus tulee sellainen olo, että kyseessä on pakko olla joku vitsi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olen törmännyt mykkiin :(

Vierailija
2/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä en ole tuota huomannut (algoritmi näyttää minulle eniten suosituimpia naisia), mutta nettideiteissä ja Badoossa on selkeästi paljon sellaisia naisia, joille on ehkä tavallista haastavampaa löytää seuraa irl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaaleihin miehiin tunnu missään törmäävän. Tosin jos mies on jollakin tapaa haluttu niin usein livenä löytää seuraa. Tinderissä ei mielestäni ole hyviä miehiä.

N23

Vierailija
4/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen tavannut sieltä vain fiksuja ja mukavia miehiä.

Et ilmeisesti ole tehnyt minkäänlaista alkukarsintaa ennen treffejä? Itse juttelin kymmenien miesten kanssa, eivätkä hekään mielestäni sekopäitä olleet, vaikkakin monenkirjavaa porukkaa. Jos juttelet viikon tai pari ennen treffejä, saat kyllä hyvin selville, onko ihminen treffiainesta vai ei.

Tosin jos pidät kaikkia ihmisiä tinderissä sekopäinä niin ehkä sinun ei kannattaisi olla siellä.

Vierailija
5/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten siellä tuntui olevan robotteja, ja toiseksi eniten stereotyyppisiä instagram-bimboja. Friikkejä? Oliskin. Niillä saattaisi liikkua jotain päässäkin niin että voisi syntyä keskustelua.

Vierailija
6/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on niin last season ja 2015

Ihmekään jos ei ole enää kuin sekopäitä

Vierailija
7/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän onkin avihoitopotilaille suositeltu sovellus.

Vierailija
8/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuipa vastaan sellainen tyyppi joka tilasi multa tatuoinnin suunnitelun (kävi siis ilmi siinä keskustellessa että osaan piirtää). Lirkutteli ja piti yllä tuttavuutta ja tutustumista niin kauan kuin suunnittelu kesti ja kun sai valmiin kuvan, hävisi kuin pieru Saharaan eikä tyypistä kuulunut enää mitään sen koommin. Ei edes kiitosta sanonut :o

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi